×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
یوم‌الله 12 فروردین روز احیای اسلام ناب محمدی(ص) است

به گزارش «گیل بان»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، یوم‌الله 12 فروردین سال 1358 را برگی زرین و درخشان از صحیفه پرافتخار و تابناک انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: در این روز بزرگ مردم انقلابی ایران سرنوشت‌سازترین رخداد تاریخ این سرزمین را رقم زدند.

وی با بیان اینکه رای «آری» 98.2 درصدی ملت به «جمهوری اسلامی» طومار سلطنت 2500 ساله شاهنشاهی را درهم پیچید، گفت: تدبر، درایت و رهبری امام خمینی(ره) و لبیک آگاهانه و حماسی ملت ایران که منتج به انتخاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد از 12 فروردین، یوم‌الله‌ دیگری ساخت تا درخت مبارزات انقلابی مردم که با خون شهدای گلگون کفن آبیاری شده بود به ثمر نشیند و انقلاب اسلامی ایران تثبیت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، یوم‌الله دوازدهم فروردین را روز احیای اسلام ناب محمدی(ص) در عصر سقوط بشریت و بن‌بست معنویت دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی با معرفی نظامی الهی و رهایی‌بخش مبتنی بر احکام مترقی اسلام، سعادت و آرامش را برای انسان‌ها به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام اشجری ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مردم ایران در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی پهلوی را محقق ساخت و دو موهبت الهی «استقلال» و «آزادی» را برای مردم انقلابی ایران به ارمغان آورد و نور امید الهی را در دل محرومان و مستضعفان تاباند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی میراث گرانبهای یک عمر مبارزه انقلابی ملتی آزاده است، متذکر شد: امروز پس از گذشت قریب به چهل سال این نظام با مدیریت هوشمندانه ولی امر مسلمین به یکی از نظام‌های مقتدر جهان مبدل گشته و خواب آرام سران استکباری جهان را آشفته کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با اتکا بر آموزه‌های نهضت عاشورا، پرچم مبارزه با استکبار جهانی را برافراشته و با احیای مقاومت اسلامی و طرح گفتمان حق‌طلبی و عدالت‌خواهی در جهان به ویژه کشورهای فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، یمن، بحرین و… خار چشم دشمنان اسلام و بدخواهان مسلمانان جهان شده و نقشه‌ها و دسیسه‌های شیطانی و تفرقه‌افکنانه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آنان در منطقه را نقش برآب ساخته است.

حجت الاسلام اشجری، با اشاره به اذعان دشمنان نظام به اقتدار جمهوری اسلامی ایران و قدرت نفوذ آن در جهان، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به این امر واقف گشته‌اند که مردم آگاه، بصیر و انقلابی ایران برای حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1397 را با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری فرموده اند، گفت: تحقق این شعار نیازمند عزم راسخ و روحیه جهادی خدمتگزاران صدیق نظام در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همت و اراده مردم آزاده ایران است تا گام‌های بلند دولت و ملت برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق شعار سال برداشته شود و به فضل الهی زمینه رونق اقتصادی و بهبود معیشت عموم مردم فراهم گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ضمن تبریک آغاز سال نو، میلاد با سعادت امیرمومنان حضرت علی(ع) و فرارسیدن روز جمهوری اسلامی، از مردم همیشه در صحنه استان دعوت کرد تا در مراسم بزرگداشت یوم‌الله دوازدهم فروردین در سراسر استان حضوری باشکوه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد