×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در جاده‌های گیلان امشب به پایان می‌رسد

به گزارش «گیل بان»،‌ سرهنگ حسین محمدپور اظهار داشت: ممنوعیت تردد و عبور و مرور خودروهای باری و سنگین در محورهای رشت به قزوین و بالعکس و محور آستارا به سمت اردبیل و بالعکس در ساعت 24 امروز به پایان می‌رسد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان اعلام کرد:‌ این محدودیت ترافیکی که از ساعت 8 صبح امروز 9 فروردین در دو محور استان گیلان به اجرا در آمده است شامل تردد خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسد شدنی نمی‌شود.

وی با اشاره به وضعیت تردد محورهای ورودی و خروجی استان گیلان ابراز داشت:‌ بر طبق آخرین اطلاعاتی که از مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ارسال شده است کلیه محورها و مبادی ورودی و خروجی گیلان امروز شاهد ترافیک نسبتاً کم حجم و روان است.

محمدپور وضعیت ترافیکی محورهای داخلی استان را نیز برشمرد و بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک جاده‌های ورودی به شهرهایی نظیر لاهیجان،‌ لنگرود،‌ چابکسر،‌ تالش،‌ پل خطبه‌سرا و کمربندی آستارا،‌ ورودی جاده سنگر،‌ کوچصفهان و سیاهکل‌ آرام و بدون گره ترافیکی است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان‌ بیان داشت:‌ وضعیت تردد خودروها در محور مواصلاتی منجیل به سمت رودبار و سایر محورهای شرقی و غربی گیلان به نسبت روزهای گذشته کمی کم حجم ‌شده است اما در مجموع همچنان با عبور بسیار زیاد خودروها همراه است.

محمدپور با اعلام هشدار به رانندگان و مسافرانی که قصد ورود به گیلان را دارند عنوان کرد: با توجه به ترافیک کم حجم جاده‌های گیلان این عامل سبب افزایش شتاب و سرعت خودروها شده است بنابراین انتظار داریم رانندگان نسبت به رعایت سرعت مجاز اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ پرهیز از سبقت‌ و سرعت‌ غیرمجاز از تأکیدات همیشگی پلیس به رانندگان است به‌ویژه اینکه این عامل نقش بسیار مهمی در بروز بسیاری از تصادفات و سوانح جاده‌ای در محورها و جاده‌های استان گیلان دارد.

محمدپور ضمن توصیه به رانندگان و حفظ هوشیاری و دقت در زمان رانندگی توسط آنان اظهار داشت:‌ رعایت ‌قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از انجام هرگونه‌ تخلف حادثه‌ساز توسط رانندگان، از جمله مواردی است که پلیس جهت تضمین سلامت و ایمنی افراد به آن توجه ویژه‌ای دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای خبر/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد