×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
ام المفاسد اقتصاد ایران بانک‌ها است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آیت الله احمد علی یوسفی، نامزد ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری استان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در انتخابات، گفت: اینکه وظیفه خبرگان رهبری تعیین رهبر در صورت نیاز و نظارت بر رهبری که از صراط مستقیم خارج نشود این تلقی بسیار ناقصی است اگر این باشد الحمدالله خداوند رهبری را به ما داده است که ۳۴ سال با انگشت تدبیرش جمهوری اسلامی ایران و جهان را مدیریت می کند.آیت الله یوسفی با بیان اینکه نمایندگان خبرگان رهبری در حل مشکلات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی جامعه می توانند نقش آفرین باشند، تصریح کرد: نظریه پشتیبان جمهوری اسلامی ایران نظریه مردم سالاری دینی است یعنی هیچ امر مهمی در جمهوری اسلامی ایران عملیاتی نمی شود و هیچ مشکل بزرگی برطرف نمی شود مگر با حضور ، اراده و مدیریت خود مردم.

وی با تاکید بر اینکه اصل انقلاب با مدیریت، حضور و اراده مردم بود, اضافه کرد: جریان مردمی سالاری دینی انقلاب را به پیروزی رساند.

نامزد ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری استان گیلان با اشاره به مردم سالاری دینی در عرصه های مختلف از جمله عرصه اقتصادی، خاطرنشان کرد: ما مدل های عملیاتی مردم سالاری اقتصادی دینی برای حوزه های مختلف ایران را تبیین کردیم که اگر ما به اسلام در عرصه اقتصاد عمل کنیم همه مشکلات مرتفع خواهد شد.

آیت الله یوسفی ادامه داد: در عرصه اقتصادی انقلاب نکردیم و ما بر اساس الگوی نظام اقتصادی اسلامی با رویکرد مردم سالاری اقتصادی دینی الگوهای عملیاتی برای خودرو، مسکن، بورس و …طراحی و این به نتیجه رسیدیم ام المفاسد اقتصاد ایران ، بانک ها به ویژه بانک های خصوصی است.

وی یکی دیگر از جلوه های مردم سالاری دینی را انتخابات عنوان و اذعان کرد: دشمن هر چیزی را برای ملت ایران بخواهد قطعا آن برای ما شر است اگر از ما بخواهد کاری را انجام ندهیم یقینا خیر است و اساسا اسراییل کودک کش، انگلیس حیله گر و آمریکای جنایتکار اصرار دارند مردم در روز ۱۱ اسفند بر سر صندوق های رای حاضر نشوند اما ملت ایران با شکوه تر از گذشته در انتخابات شرکت و اصلح را انتخاب خواهند کرد.

آیت الله یوسفی با بیان اینکه رای دادن حق ماست و گله نباید باعث شود ما از این حق استفاده نکنیم، گفت: مدیریت جامعه ما از طریق انتخابات انجام می شود و بین این افراد باید بررسی و اصلح را انتخاب کنیم و امام راحل می فرماید رای دادن به اصلح واجب و رای به غیر اصلح رای نفسانی است و باید دقت داشته باشید در بین این مجموعه بهترین ها را انتخاب کنیم .

وی با تاکید بر دعوت مردم به شرکت گسترده در انتخابات، اذعان کرد: ساختار مدیریتی کشور ما بر اساس انتخابات است و بهترین ساختار و یکی از آزادترین انتخابات است و محدودیتی برای کسی نیست.

آیت الله یوسفی به برخی از برنامه های خود اشاره و خاطرنشان کرد: چهار نماینده خبرگان رهبری در کنار ۱۳نماینده مجلس شورای اسلامی گیلان ماهانه جلسه ای برگزار و یکی از مسایل مهم گیلان را بررسی و از نهادهای حمایتی مطالبه خواهند کنند.

نامزد ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری استان گیلان ادامه داد: نمایندگان خبرگان رهبری به کمک ائمه جمعه استان گیلان جریان جهاد تبیین را مطالبه گری‌ خواهند کرد.

منبع: کیان آنلاین

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد