×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  چهارشنبه - 12 اردیبهشت - 1403
false
true
بیش از ۲ هزار خانوار گیلانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ محمدرضا فلاحتگر افزود: تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار گیلانی برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ثبت نام کرده اند که هزار و ۹۷ خانواده تایید نهایی شده اند.وی از تخصیص زمین به ۶۱۴ خانوار به ارزش ۵۷ میلیارد تومان خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت امسال به ۱۵۰ خانوار دیگر در شهر لنگرود زمین واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به ۳۳ هزار و ۶۵۲ واحد در دست ساخت نهضت ملی مسکن در استان، گفت: از این واحد‌های دردست ساخت، ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد در بخش روستایی، ۳ هزار و ۶۰۲ واحد در بخش مسکن خود مالک، ۱۱ هزار و ۲۱۵ واحد در بخش حمایتی و ۵ هزار و ۱۴۶ واحد هم در بخش بازآفرینی شهری واقع شده اند.

محمدرضا فلاحتگر همچنین به تعهد گیلان برای ساخت هزار و ۴۵۰ واحد مسکن محرومان اشاره و تصریح کرد: ۱۸۱ واحد مسکن ملی به مساحت ۴ هزار و ۳۱۱ مترمربع در شهر‌های شفت، فومن، بندر انزلی، آستارا و تولم شهر در دست ساخت است.

وی از صدور هزار و ۴۹۴ پروانه بازآفرینی شهری و ساخت ۵ هزار و ۱۴۶ واحد از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون خبر داد و گفت: ۸۹۶ واحد فرسوده در گیلان هم برای دریافت تسهیلات بازآفرینی و نوسازی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد