×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 11 اردیبهشت - 1403
false
true
روز قدس، روز تجدید حیات اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمانان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ در پیام سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان آمده است: روز قدس، روز تجدید حیات اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمانان در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شریف و فلسطین است، روزی که نه تنها ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی، بلکه تمامی ملت‌های عدالت‌طلب، آزاداندیش و آزادی‌خواه در اقصی نقاط جهان، باحضور در راهپیمایی انزجار قلبی خود را نسبت به رفتار‌های ضد انسانی و جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیسم علیه ملت مظلوم فلسطین، ابراز می‌دارند.
در بخشی دیگر از این پیام آورده شده: روز قدس تنها فریاد بر ظلم رژیم صهیونیستی نیست بلکه فریاد بر سر تمام ظالمانی است که در جنگی نیابتی به جنگ اسلام ناب محمدی و پیروان مخلص آن آمده اند.
امسال جهانیان و به خصوص مسلمانان شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌روند که جنایات گسترده و کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد.
مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس، چهره واقعی و رحمانی دین مبین اسلام را به جهانیان معرفی و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی وابسته به آن اعلام و یکصدا با هم فریاد آزادی فلسطین را سر می‌دهند.
از اینرو از عموم مردم شریف و آگاه و متدین استان گیلان دعوت می‌شود تا همگام با خیل عظیم امت اسلامی در حمایت از حقوق ملت فلسطین در روز جهانی قدس به صحنه آمده و با حضور باشکوه خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، شهدای گران‌قدر، امام شهدا و لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد