×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 13 اردیبهشت - 1403
false
true
نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: اما اگر نماینده ای مشاهده کرد که فرد خطاکار و یا مفسدی در راس اداره ای قرار دارد با مدرک های مستدل می تواند در این بخش ورود کند تا مدیر پاکدست دیگری جایگزی آن فرد شود و در غیر اینصورت اجازه دخالت در عزل و نصب ها را ندارند.

وی همچنین به وفاق سران سه قوه برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی اشاره و بیان کرد: وحدت قوای سه گانه مبنی بر رفع مشکلات اقتصادی است اما متاسفانه آنقدر مشکلات از دولتهای گذشته باقی مانده و هم اینک نیز دولت جدید تاوان بدهی های دولت قبلی را پس می دهد که این امر برای دولتمردان مشکل ساز شده است.

مسئولان مشکل توزیع آرد نانوایان را برطرف کنند

امام جعمه رشت گفت: مسئولان مشکل توزیع آرد نانوایان سطح استان را برطرف کنند تا مردم در این بخش با مشکل مواجه نشوند.

آیت الله فلاحتی خوشبختانه به اندازه کافی آرد در استان گیلان وجود دارد و در این بخش با کمبود مواجه نیستیم و فقط باید استاندار گیلان با اتاق فکرش، تصمیمی مناسبی را در اسرع وقت اتخاذ کنند تا مشکل کمبود آرد در بعضی از نانوایی ها برطرف شود.

وی افزود: هنوز نیز قاچاق آرد در گیلان انجام می شود که در این راستا نیز امیدواریم که مدیران و مسئولان مربوطه تلاش کنند تا علاوه بر جلوگیری از قاچاق آرد، مشکل توزیع آن نیز به بهترین نحو انجام شود.

نمانیده ولی فقیه در گیلان در ادامه به سالروز فرار بنی صدر از ایران نیز اشاره کرد و گفت: بنی صدر خائن با کمک استکبار جهانی از ایران فرار کرد و دشمنان انقلاب اسلامی سعی داشتند تا با کمک منافقان ، سلطنت طلبان و خائنان بر کشور ما ضربه وارد کنند اما همواره شکست خوردند و هم اینک نیز ایران مقتدرتر از سالهای گذشته است.

وی همچنین درباره فراررسیدن ایام محرم اظهار داشت: با توجه به اینکه طی ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، نتوانستیم به خوبی در ایام محرم عزاداری کنیم، امسال باید به شکل مطلوبتری این عزاداری انجام شود و مداحان و ائمه جمعه نیز برای برگزاری باشکوه ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) تمام تلاش خود را بکار ببندند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد