×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 31 فروردین - 1403
false
true
بستری های کرونایی گیلان در مرز ۳۰۰ نفر/ ۱۰۰ بیمار جدید پذیرش شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ فردین مهرابیان با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان اظهار کرد: مجموع بستری‌های کرونایی در استان گیلان در مرز ۳۰۰ نفر است و هم اکنون ۲۹۳ بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی با بیان اینکه بستری‌های روزانه و مراجعان سرپایی افزایش یافته است، گفت: در شبانه روز گذشته ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان پذیرش و بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون چهار شهرستان استان گیلان در وضعیت قرمز هستند، افزود: روند افزایش بیماران کرونایی سبب اضافه شدن به شهرهای قرمز استان می‌شود.

وی در ادامه به تعداد بیماران بدحال بستری در بیمارستان‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: از ۴۴ بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان حال ۳۸ نفر وخیم گزارش شده است.

مهرابیان با تأکید بر برگزاری مراسم ایام شهادت سرور و سالار شهیدان از شهروندان خواست تا شیوه نامه‌های بهداشتی را هنگام حضور در هیئت‌ها رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای افزایش سطح ایمنی و پیشگیری از ابتلاء و انتقال ویروس کرونا شهروندان باید نسبت به تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد