×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 9 اردیبهشت - 1403
false
true
حل مشکل نیازمندان گیلان با اجرای طرح قرض ماندگار در استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ عباس اهرابی گفت: با اجرای طرح «قرض ماندگار» از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان، خیّران و نیکوکارانی که تمایل دارند در بر طرف کردن نیاز‌های مالی مددجویان کمیته امداد گیلان مشارکت کنند، می‌توانند در صندوق امداد ولایت این نهاد به صورت دایمی سپرده گذاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از محل این سپرده گذاری‌ها به مددجویان استان خبر داد و گفت: مسئولان صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت، تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند.

وی با اشاره به اضافه کردن مبالغی به عنوان وجوه هم افزایی یا کمکی از سوی صندوق امداد ولایت به این سپرده‌ها، افزود: خیران سپرده گذار می‌توانند نیازمندان مورد نظر خود را به صندوق امداد ولایت معرفی کنند تا صندوق به عنوان کارگزار در خصوص پرداخت تسهیلات به این اشخاص اقدام کند.

آقای عباس اهرابی با اشاره به پرداخت تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گیلان به ۹ هزار و ۷۸۹ مددجو و نیازمند غیر مددجوی در استان که به دفاتر کمیته امداد و صندوق امداد ولایت مراجعه کرده بودند ، افزود : پارسال حدود ۱۳۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب اشتغال و توانمندسازی، خرید، ساخت و یا ودیعه مسکن و وام کارگشایی از محل این صندوق در گیلان پرداخت شد.

وی با قدردانی از مشارکت خیّران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار، اضافه کرد: خیّران استان برای مشارکت در طرح قرض ماندگار و سپرده گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت می‌توانند کمک‌های خود را به کارت این صندوق به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۸۱۴۲ پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد