×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 9 اردیبهشت - 1403
false
true
توسعه لاهیجان در سایه همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی/ سهم دولت از مطالبات چایکاران تسویه شده است

به گزارش «گیل بان»، مهندس جانبازی در مراسم جشن انقلاب روستای سطلسر از توابع بخش مرکزی لاهیجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی تصریح کرد: خداوند در سوره فجر به طلوع سپیده‌دم، شب های 10 گانه و به روشنی بعد از تاریکی شب قسم می خورد، وقتی روشنایی بعد از تاریکی حاصل شود مصداق انقلاب اسلامی و پیروزیست.

فرماندار لاهیجان افزود ایثارگری شهدا موجب ثبات انقلاب اسلامی شد و همواره شاهد جانفشانی عزیزانی هستیم که برای پیشبرد و اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند‌.

وی با بیان اینکه همه ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این هدف زمانی میسر می شود که “وحدت کلمه” که از تاکیدات امام راحل بود را سرلوحه امور قرار دهیم. و باید همدلی، همراهی و همیاری را مد نظر قرار داده تا به موفقیت دست یابیم.

مهندس جانبازی در ادامه افزود: تمام ابعاد عمرانی، اقتصادی، ورزشی، آموزشی، فرهنگی، درمانی و… را برای توسعه و رشد شهرستان در نظر گرفته‌‌ایم و امید بر آن داریم با همدلی و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی لاهیجان را به جایگاه واقعیش برسانیم.

مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: لاهیجان در دهه فجر پروژه‌های قابل قبولی را برای افتتاح دارد که اجرای این پروژه ها چند هدف را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: باید تمامی امورات در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد که چند سال قبل مقام معظم رهبری در ابلاغ فرمان 24 گانه همگی را موظف به اجرای آن خواندند که مولفه های مهم آن درون‌زا و برون‌گرا بوده است و بلافاصله همان زمان رئیس جمهور محترم با فوریت دستور تشکیل تعاونی‌های اقتصاد مقاومتی را صادر کردند که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در این مسیر به موفقیت هایی خوبی دست یافتیم.

جانبازی با اشاره به اینکه در اقتصاد مقاومتی درون زا بودن برای استفاده از سرمایه‌های درونی کشور و برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن می باشد، افزود: برون گرا بودن به معنای ارتباط با کشورهای دیگر جهت اجرای این سیاست ها است.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: تاکید و راهنمایی های معظم‌له بر برون گرا بودن، مسیر دولت مردان را در مذاکرات برجام هموار کرد و توانستیم موقعیت خاصی در منطقه و جهان بدست بیاوریم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به مطالبات چایکاران عزیز عنوان کرد: دولت محترم از سهم خود مبالغی را که باید برای چایکاران پرداخت می کرد تسویه نموده است ولی عده‌ای کارخانه دار برای پرداخت مطالبات کوتاهی کرده اند. پیگیری و هماهنگی های لازم با ریاست محترم سازمان چای صورت گرفته تا سریعا اقدامات لازم نسبت به پرداخت مطالبات توسط سازمان مربوطه انجام گیرد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری لاهیجان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد