×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 14 اردیبهشت - 1403
false
true
توانمندی جمهوری اسلامی به قدرت ایمان است؛ نه ابزارهای جنگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سرهنگ احمدرضا منشوری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در سالن اجتماعات سپاه این شهر با تبریک عید مبعث و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: هدف از بعث انبیا محبت برای خانواده و دوستان و همچنین دشمنی با استکبار و کافران است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی ملاک بندگی پروردگار را به نماز و سجود دائمی ندانست و گفت: انسان قبل از پذیرفتن مسئولیت باید ابتدا شایستگی بندگی پروردگار را کسب کند زیرا در غیر این صورت هیچ موفقیتی حاصل نشده و انسان با شکست مواجه می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به ویژگی‌های مدیر در تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: توجه به شرعیات، مردم‌داری، اخلاق نیکو، محبت و خیرخواهی نسبت به مردم، توجه به عدالت اجتماعی، نداشتن نگاه سیاسی و گروهی در حل مشکلات جامعه، تواضع و فروتنی و دین‌داری از جمله مهم‌ترین ویژگی های مدیر در تراز انقلاب اسلامی است.

منشوری با بیان اینکه توانمندی و سختی در برابر دشمن باید سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی به سلاح و ابزارهای جنگی نیست بلکه به قدرت ایمان و میزان توکل به پروردگار بستگی دارد که همین امر دلیل پیروزی جمهوری اسلامی در هشت سال دوران دفاع مقدس شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ساختن جامعه‌ای اسلامی افزود: ظاهر و باطن عمل مسئولان باید برابر باشد زیرا یدک کشیدن مدیریت اسلامی ولی عملکرد لیبرالی می‌تواند به یک آفت در کشور مبدل شود لذا  مسئولیت یعنی قبول زحمت خدمت به مردم.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان تقدیر و سرهنگ پاسدار مصیب محمدجانی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا معرفی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد