×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 13 اردیبهشت - 1403
false
true
کارگاه آموزشی اجرای عروسک های غول پیکر

به گزارش «گیل بان»، مهندس امین افقی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این کارگاه که با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان برگزار می شود، مجید بوربور و سهیلا باجلان به عنوان مدرسین این کارگاه، در تاریخ 2 تا 4، 9 تا 11 و 23 تا 25 بهمن امسال از ساعت 9 الی 16، هنرجویان را آموزش خواهند داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: بر اساس فراخوان این کارگاه، 10 نفر بر اساس سابقه کاری و اولویت‌های آموزشی، جهت حضور در این کارگاه انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: به دلیل ظرفیت محدود، متقاضیان شرکت در این کارگاه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09028282009 تماس حاصل نمایند.

وی بیان کرد: این کارگاه در سالن ورزشی شهید عزیزی واقع در گیلان، منطقه آزاد انزلی، کیلومتر 8 بلوارشهید فاتحی، چپرپرد پایین برگزار می شود.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این دوره آموزشی علاوه بر اخذ گواهی شرکت در کارگاه، به عنوان اولین تجربه اجرا، نمایشی را با عروسک های غول پیکر در جشنواره نوروزی سازمان منطقه آزاد انزلی اجرا خواهند کرد. این دومین کارگاه از مجموعه کارگاه های آموزشی تئاتر عروسکی است که زیر نظر فرناز بهزادی از اساتید برجسته تئاتر عروسکی ایران، در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد