×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
پویش سهم من صد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ رئیس ستاد دیه گیلان گفت: پویش “سهم من صد” تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و امید است که اقشار مختلف مردم نیکوکار گیلان در این امر خیرخواهانه شرکت کنند تا زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شود.
علیرضا یزدانی افزود: تاکنون تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده و در این پویش حضور یافتند، ضمن اینکه تعداد زیادی از کارمندان و کارگران استان هم در این طرح شرکت دارند.
وی گفت: هم اینک ۴۹۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های گیلان حضور دارند که چشم به دستان افراد نیکوکار و اقشار مختلف جامعه دوخته‌اند تا با کمک این افراد، بدهی زندانیان پرداخت شده و آنها نیز به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.
رئیس ستاد دیه گیلان با بیان اینکه روز ۲۷ ماه مبارک رمضان جشن بزرگ گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در مرکز گیلان انجام می‌شود تصریح کرد: این مراسم در ایام ماه مبارک رمضان در همه شهر‌های استان اجرایی خواهد شد.
یزدانی در ادامه از خیران و نیکوکاران نوع‌دوست که همیشه یار و یاور ستاد دیه استان هستند خواست مثل همیشه با همت و کمکهایشان زمینه آزادی این افراد را هم فراهم کنند.
رئیس ستاد دیه گیلان گفت: شماره حساب ستاد دیه در بانک تجارت به شماره ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ و شماره کارت این ستاد به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد