×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 9 اردیبهشت - 1403
false
true
لزوم بکارگیری ظرفیت جوانان و بانوان در حوزه‌های مدیریتی

به گزارش «گیل بان»، فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه شروع سال ۹۶ با دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها متقارن گردید و مردم کما‌فی‌السابق وحدت خود را به رخ جهانیان کشاندند، تصریح کرد: انتخاب مجدد دکتر روحانی بله دیگری به رویکرد و عملکرد دولت تدبیر و امید بوده است.

وی با بیان اینکه سال ۹۶ به نام «اقتصاد مقاومی، تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نامگذاری شد که همگان در طول سال شاهد همت دولت محترم برای تحقق شعار سال بوده اند، افزود: در طول این سال شاهد اتفاقات ناگوار مانند زلزله کرمانشاه، غرق شدن کشتی سانچی، سقوط هواپیما و … بودیم که در این حوادث تعدادی از هموطنان مان را از دست دادیم.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: از زحمات تمام مجموعه فرمانداری و بخشداری های تابعه در طول سال ۹۶ قدردانی و آرزوی سلامت و تندرستی برای عزیزان و خانواده‌هایشان مسئلت دارم.

وی از تلاش و زحمات دلسوزانه آقای مهندس وارسته در طول تصدی سمت بخشدار مرکزی تقدیر نمود و گفت: با تاکید دولت محترم مبنی بر بکارگیری از ظرفیت و توان جوانان و بانوان در حوزه‌های مدیریتی، طی حکمی از سوی استاندار گیلان سرکار خانم سمانه حسینی نوید بعنوان بخشدار مرکزی لاهیجان انتصاب گردید که انشاالله از امروز تمام توان خود را برای خدمت رسانی به مردم بکار می گیرند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری لاهیجان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد