×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
شورای مشورتی جوانان استان گیلان تشکیل می‌شود

به گزارش «گیل بان»، مصطفی سالاری عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با جمعی از جوانان استان گیلان اظهار داشت: رقابت‌های سیاسی نباید به رقابت‌های مخرب تبدیل شود زیرا همگان باید در توسعه کشور و گیلان نقش داشته باشند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم نقش مطالبه‌گری جوانان در جامعه عنوان داشت: انتقاد از اصلی‌ترین نیاز‌های جامعه است و جوانان به عنوان صاحبان اصلی جامعه باید مطالبه‌گر و منتقد باشند.

سالاری با بیان اینکه جوانان نقش اصلی را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند خاطرنشان کرد: امروز باید زمینه حضور فعال‌تر و پررنگ‌تر جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان تصریح کرد: جوانان عرصه فعالیتشان را نباید محدود به حضور در مناصب دولتی کنند بلکه می‌توانند در حوزه مختلف مدنی و اجتماعی حضور داشته و با انتقاداتشان به عملکرد بهتر دولت کمک کنند.

وی با بیان اینکه خدمات استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی متعلق به عموم مردم است ابراز داشت: دستگاه‌ها نباید در ارائه خدماتشان میان مردم تبعیض قائل شده و فقط به همفکران و هم‌حزبی‌هایشان توجه کنند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه تبعیض سبب ایجاد فساد می‌شود عنوان داشت: در هر دولتی اگر جذب نیرو به صورت غیرقانونی انجام شده امری غلط بوده و من در حد توانم با آن برخورد می‌کنم.

سالاری با بیان اینکه تبعیض سبب ایجاد ناامیدی در مردم می‌شود اظهار داشت: من به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفته‌ام که با تبعیض برخورد می‌کنم و با هیچکس در این امر تعارف ندارم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اعلام اینکه جذب نیرو در دولت به دلیل گستردگی بیش از حد آن محدود شده است گفت: ما از ظرفیت‌های گیلان به خوبی استفاده نکرده‌ایم وگرنه نباید شاهد این حجم بالای بیکاری در استان باشیم.

وی با بیان اینکه صاحبان قدرت باید به جای حذف نظارات مخالف به دنبال ایجاد فرصت باشند افزود: گیلان سالانه 44 میلیون نفر گردشگر دارد اما ما درآمد مورد نظرمان را از حضور آن‌ها نتوانسته‌ایم جذب کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه گردشگری در استان گیلان عنوان داشت: از حدود بیش از 2 هزار آب‌بندان موجود در گیلان 400 آب‌بندان ظرفیت بالایی برای ایجاد طرح‌های گردشگری روی آب دارند.

سالاری تصریح کرد: برای جذب سرمایه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های استان گیلان همه افراد با هر تفکری باید باهم هم‌فکری کنند و به بهانه اختلافات سیاسی نباید نظرات یکدیگر را نفی کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان گفت: رقابت‌های سیاسی لازمه پویایی کشور است اما تضارب آراء و اندیشه‌ها نباید سبب ایجاد مشکل در جامعه شود بلکه تفکرات مختلف باید برای عمران و آبادانی با یکدیگر همکاری کنند.

وی با بیان اینکه به مدیران کل گیلان بخشنامه شده است که از جوانان اسنفاده کنند افزود: از مدیرانی که از این بخشنامه تبعیت نکردند نمی‌گذرم و برای اجرای این بخشنامه به آن‌ها فرصت مجدد می‌دهیم تا آن را عملیاتی کنند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم حضور مدیران استان گیلان در میان مردم ابراز داشت: درحال حاضر برخی تشریفات به سیستم مدیریتی ضربه زده زیرا شاهد هستیم وقتی فردی مسئولیتی می‌گیرد برای خود کبکبه و دبدبه‌ای قائل می‌شود که دیگر هیچکس توانایی دسترسی به او را ندارد.

سالاری خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر را نباید فقط محدود به پیاده‌راه‌ها کرد بلکه انتقاد به عملکرد مدیران و استاندار هم امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اعلام اینکه شورای مشورتی جوانان استان گیلان تشکیل می‌شود گفت: با احداث‌راه‌آهن و آزاد‌راه در استان گیلان جمعیت مسافران استان افزایش پیدا می‌کند و اگر برای آن‌ها برنامه نداشته باشیم شاهد تخریب چهره استان هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد