×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 9 اردیبهشت - 1403
false
true
رونمایی از دانش نامه الکترونیکی سوره های قرآنی در نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان گیلان، صبح پنج شنبه 30 آذرماه، به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان گیلان و با حضور جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی، پژوهشگران برتر، برگزیدگان اقشار دانشور بسیج و پایگاه های علمی برگزیده از سراسر استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد.

در این جشنواره از «دانش نامه الکترونیکی سوره های قرآنی»، کاری فاخر از دکتر ابراهیم آذرپور و مهندس حمیدرضا بزرگی رونمایی بعمل آمد.

ابراهیم آذرپور در حاشیه مراسم رونمایی در گفت وگو با خبرنگار گیل بان، مهمترین اهداف ساخت نرم افزار «دانش نامه الکترونیکی سوره های قرآنی» را تحقق هرچه بیشتر فرامین و رهنمودهای حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در ارتباط با انس با قرآن کریم، تدبر در قرآن و به دست آوردن معرفت قرآنی دانست و بر لزوم ایجاد بسترهای نرم افزای برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد.

مدیر تولید نرم افزار « دانش نامه الکترونیکی سوره های قرآنی» با اشاره به توسعه روزافزون روش های آموزش و یادگیری در بستر فضای مجازی در کشور، تصریح کرد: ترویج و آموزش علوم قرآنی بر پایه فناوری های نوین عاملی موثر در جذابیت هرچه بیشتر آموزش برای نسل جوان و نوجوان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد