×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط در کاروان‌ های حج تمتع آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛وحید اسکندری با اشاره به اطلاعیه سازمان حج و زیارت گفت: ثبت‌نام از واجدان شرایط اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ در کاروان‌ها از ساعت ۱۰ فردا، یکشنبه ۶ اسفند آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اولویت ثبت نام با ۲ گروه از متقاضیان، افزود: افرادی که با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir، مراحل پیش ثبت¬نام و واریز وجه را انجام داده و یا پس از نام نویسی در کاروان‌های حج تمتع سال ۹۹ و پرداخت وجه، انصراف خود را اعلام نکرده اند، در اولویت ثبت نام در کاروان‌های گیلان برای سفر معنوی حج تمتع ۱۴۰۳ قرار دارند.

مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به توقف پیش ثبت‌نام متقاضیان از ساعت ۲۳:۰۰ روز جمعه ۴ اسفند، گفت: افرادی که در اولویت نام نویسی در کاروان‌های گیلان قرار دارند، برای انتخاب کاروان و تکمیل فرآیند ثبت نام، تا ۹ اسفند ۱۴۰۲ مهلت دارند که درصورت مراجعه نکردن در این مدت، ظرفیت کاروان‌ها با متقاضیان گروه‌های بعدی تکمیل می‌شود.

وحید اسکندری با اشاره به نحوه انتخاب و ثبت‌نام در کاروان‌های حج، افزود: متقاضیان برای انتخاب کاروان ابتدا به نشانی my.haj.ir مراجعه و حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد برای انجام دیگر مراحل ثبت نام شامل تحویل مدارک، انجام معاینات و اخذ تأییدیه پزشکی به دفتر مدیر کاروان مراجعه کنند.

وی از متقاضیان واجد شرایط خواست هنگام مراجعه به دفتر مدیر کاروان، اصل قبض ودیعه گذاری اولیه (به جز ثبت نام کنندگان در کاروان‌های حج سال ۹۹)، کارت ملی، گذرنامه معتبر و عکس به همراه داشته باشند.

مدیر حج و زیارت گیلان با عنوان اینکه گذرنامه‌های متقاضیان تشرف به حج تمتع باید تا ۲۰ آذر سال ۱۴۰۳ اعتبار داشته باشد، گفت: مبلغ نهایی هزینه سفر حج تمتع متناسب با گروه قیمتی هر کاروان تعیین می‌شود که حداکثر باید در مدت یک هفته از طریق سامانه حج و زیارت به نشانی my.haj.ir پرداخت شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد