×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 11 اردیبهشت - 1403
false
true
تقدیر روابط عمومی فرمانداری لاهیجان از زحمات اصحاب رسانه در دهه مبارک فجر

به گزارش «گیل بان»، روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان با صدور پیامی از زحمات اصحاب رسانه در دهه مبارک فجر تقدیر و تشکر بعمل آورد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

همواره نقش اصحاب محترم رسانه در آگاه سازی جامعه بی نظیر بوده و بی‌شک آگاهی از شیوه های نوین ارتباطی و اطلاع‌ رسانی و همچنین التزام به آن نیز ضرورت هایی را به همراه دارد که از جمله مهمترین این ضرورتها، اخلاق‌ مداری، امانت ‌داری و ارزش ‌آفرینی می باشد.

در این میان خبرنگاران، عکاسان و رسانه‌های گروهی از صدا و سیما گرفته تا خبرگزاری ها، سایت ها و شبکه های اجتماعی، در طول ایام دهه مبارک فجر در کنار روابط عمومی فرمانداری، تلاشی کم نظیر و بی بدیل داشتند تا اخبار افتتاح پروژه ها را در سریع ترین زمان ممکن به صورت مستقیم در اختیار مخاطبان قرار دهند.

صفحات خبرگزاری ها و روزنامه ها و پایگاه های خبری سرشار از واژگان زیبای امت ولایت مدار لاهیجان شد و بار دیگر وحدت ملّی و انسجام اسلامی را به جهانیان نمایاند و عصر بیداری را آشکارتر ساخت.

در طول 39 سال عمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره رسانه‌ها در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته‌ و در مسیر تحقق اهداف والای نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند.

تلاش شما عزیزان هرگز قابل وصف و تقدیر نخواهد بود؛ اما در راستای انجام وظیفه ضروری است از این همراهی تشکر و قدردانی نموده و به پاس انعکاس اخبار دقیق و اطلاع رسانی مناسب، سپاسگزار شما باشیم و امیدوار به اینکه همچون همیشه در تمامی عرصه ها همدل و همراه کنارمان باشید.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری لاهیجان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد