×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
تبعیت از ولایت‌فقیه اصلی‌ترین سلاح ایران برای مقابله با تهدیدهای دشمن است/ تبلور «مردم سالاری دینی» در نظام مقدس جمهوری اسلامی

به گزارش «گیل بان»، سرهنگ سید جعفر حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با گرامیداشت فرارسیدن دوازدهم فروردین‌ماه، سالروز “آری” بزرگ ملت ایران به‌نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: دیکتاتوری، خفقان و عقب‌ماندگی، فقر و ناهنجاری‌های اجتماعی، وابستگی‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی و اسلام‌ستیزی ازجمله شاخص‌ترین رهاوردهای حکومت نامشروع طاغوت در زمان حکومتش بود.

وی با اشاره به این کلام نورانی قرآن کریم که “خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است، تغییر دهند” گفت: ولایت‌فقیه و جمهوری اسلامی موهبتی الهی است که درنتیجه جهاد و دفاع ملت شریف و آزاده ایران از مهم‌ترین اصول اسلام ناب محمدی (ص) به‌دست‌آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لاهیجان دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را حاصل اعتماد، همراهی و همدلی مردم با ارکان نظام دانست و افزود: جمهوری اسلامی تنها نظام “مردم‌سالار دینی” در جهان است که در آن فرقی بین جایگاه مردم و مسئولین نیست و مسئولین به‌واسطه مسئولیتی که برعهده‌گرفته‌اند خدمت گذاران مردم محسوب می‌شوند.

حسینی وحدت و همبستگی ملی و تبعیت از ولایت‌فقیه را اصلی‌ترین سلاح ایران برای مقابله با تهدیدهای دشمن دانست و تصریح کرد: تا زمانی که ملت ایران پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی خود است و همیشه جان‌برکف درصحنه حمایت از اسلام و انقلاب حاضر باشند هیچ قدرتی یارای مقابله با آنان نخواهد بود.

وی با اشاره به تقارن بهار جمهوری اسلامی و سالروز ولادت باسعادت امیرالمؤمنین حضرت امام علی (ع) گفت: ولایتمداری حضرت علی (ع) و اطاعت ایشان از پیامبر اکرم (ص) همواره باید به‌عنوان سرمشقی برای ملت ایران در پیروی از ولایت قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لاهیجان به برگزاری مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد شهادت شهید ابوالحسن کریمی در شهرستان لاهیجان اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار همچون دیگر شهدای گلگون‌کفن ایران اسلامی، اسوه ولایتمداری، تقوا، ایثار، صبر و مقاومت بود که با شهادت مظلومانه خویش درخت تنومند اسلام و انقلاب را بارورتر از گذشته کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد