×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
با پهپاد گوشی خود سلفی بگیرید

به گزارش «گیل بان»، امروزه پهپادها در حوزه های مختلف نظامی، کشاورزی، تجاری و … مورد استفاده قرار گرفته و استفاده از آنها در زندگی بسیاری از مردم در جوامع توسعه یافته و حتی در حال توسعه رایج شده است.
تصور کنید شما و یک گروه از دوستانتان در ارتفاعات یک کوه پس از یک پیاده‌ روی طولانی هستید. غروب خورشید است و آسمان رنگ عجیبی دارد. در این لحظه شما می‌ خواهید عکس بگیرید، گوشی هوشمند خود را بیرون می‌آورید اما به جای آنکه گوشی را چرخانده و دست خود را برای گرفتن سلفی دراز کنید، پهپاد گارد گوشی خود را به پرواز درآورید تا در یک ارتفاع مناسب قرار گیرد و چندین عکس فوق العاده شکار کند.


ایده ساخت این دستگاه موسوم به «سلفلیSelfly»، در ذهن شرکت «AEE» شکل گرفت و منجر به ساخت یک پهپاد نهفته در قاب گوشی شد.
«سلفلی» یک پهپاد است که در پشت گارد موبایل قرار می‌گیرد و دارای یک دوربین است که می‌تواند با استفاده از چندین سنسور شرکت «سونی» با سرعت 60 فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کند و پخش زنده انجام دهد و با کیفیت 1080p عکس‌برداری کند.
این قاب کمی کمتر از نیم اینچ ضخامت دارد و با دستگاه‌ های اپل و اندرویدی جدید سازگاری دارد. «سلفلی» در بهار 2018 با قیمت 130 دلار و یک پایه شارژ جداگانه به قیمت 30 دلار در دسترس خواهد بود.
راه‌اندازی «سلفلی» حدود چهار دقیقه طول می‌کشد. این پهپاد کاربران را قادر می‌سازد تا آن را در هوا و در ارتفاع مناسب قرار دهند تا عکس ‌های پانوراما بگیرند.
کاربران می ‌توانند پهپاد را با استفاده از جوی استیک مجازی کنترل کرده و یا از روش «نقطه و پرواز» استفاده کنند؛ بدین صورت که یک نقطه را در صفحه نمایش انتخاب کنند و پهپاد به سمت آن پرواز خواهد کرد.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد