×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی رشت با سپاه گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و سپاه قدس گیلان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان، مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت امضاء شد.

محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، اهمیت تولید علم در سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ رابسیار مهم دانست و اظهار کرد: توجه به جنبش نرم افزاری و اهمیت پژوهش در تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است و باید همکاری بین سازمان‌ها و هم افزاریی فعالیت‌های علمی، پژوهشی و آموزشی آنان بیشتر شود.

وی همچنین افزود: در همین راستا به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و توانایی علمی، پژوهشی و آموزشی همکاری مشترک میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و معاونت دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان، تفاهم نامه دوجانبه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و معاونت دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان منعقد می‌شود.

دوستار با برشمردن اهداف این تفاهم نامه، تأکید کرد: ایجاد همکاری متقابل در زمینه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی با در نظر گرفتن کلیه منابع و امکانات طرفین اعم از علمی، فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، تاکید کرد: بهره‌مندی از توانمندی‌های طرفین، همکاری در طرح‌های تحقیقاتی مشترک، حمایت و همکاری در تجاری سازی طرح‌های تحقیقاتی و فناورانه مخترعین بسیجی، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های مشترک، همکاری در خصوص تالیف و انتشار کتب و نشریات علمی، پژوهشی و آموزشی، استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه در اجرای پروژه‌ی کسر خدمت سربازی در قالب سرباز نخبه از دیگر اهداف این تفاهم نامه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این جلسه سرهنگ پاسدار نادر حامدی، معاون دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان، ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه، اظهار کرد: مدت این تفاهم نامه مدت سه سال خواهد بود که در طی این مدت نمایندگان طرفین بر اجرای دقیق آن نظارت خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد