×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 29 اسفند - 1402
false
true
انتقاد شدید امام جمعه رشت از روند تغییر کاربری اراضی کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛  آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر جمعه در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۰ در مصلای امام خمینی رشت با اشاره به شعار امسال، اظهار کرد: رهبری امسال را با شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری کردند و همه باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انتخاب شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده آن است که حمایت و پشتیبانی کافی از تولید کننده داخلی صورت نمی‌گیرد، افزود: رونق تولید یکی از اولویت‌ها و ضروریات کشور است و باید محقق شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان و تبریک این روز مبارک، بیان کرد: این روز را به طور ویژه خدمت سربازان گمنام امام عصر (عج) که امنیت را برای کشور به ارمغان می‌آورند، تبریک می‌گویم.

آیت‌الله فلاحتی به وظایف منتظران در زمان غیبت اشاره و عنوان کرد: انتظار فرج، دعا برای سلامتی و تعجیل فرج امام زمان (عج)، دوست داشتن ایشان از اعماق جان و رها نکردن توسل به امام زمان (عج) در نیایش‌ها از وظایف ما در عصر غیبت است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان گیلانی باید از ورود سرمایه‌گذاران به استان استقبال کرده و از آنها حمایت کنند، اضافه کرد: البته سرمایه گذاری نباید همراه با تخریب محیط زیست یا اثرات مخرب فرهنگی باشد.

آیت‌الله فلاحتی ضمن انتقاد شدید از روند تغییر کاربری و فروش اراضی کشاورزی در استان گیلان، گفت: اگر این روند به همین شکل ادامه پیدا کند، فرزندان این خطه در آینده برده ویلاسازان خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد