×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 14 اردیبهشت - 1403
false
true
انتقادات نیاید ایجاد یاس و ناامیدی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به استحکام در نهضت ملی مسکن توجه کنند ؛ ضمن اینکه فضاهای لازم در این طرح همچون مسجد، مدرسه، مکان‌های ورزشی و تفریحگاه ها دیده شود.
وی ادامه داد:  همچنین به فرهنگ بومی و معماری این منطقه در ساخت این واحدهای مسکونی توجه شود.

وی خواست که برای نامگذاری این خانه‌ها از  حروف و اسامی فارسی همچون نام شهدا، جانبازان و شخصیت های علمی برجسته استفاده شود.

خطیب نماز جمعه رشت گفت:  دشمن در زمان شیوع کرونا بسیاری از واژه‌های بیگانه مثل پروتکل ها به جای شیوه نامه را وارد زبان فارسی کرده است.
آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش در ادامه به توزیع عادلانه بودجه در استان تاکید کرد و گفت: تقسیم مسئولیت ها و بودجه باید در گیلان به صورت عادلانه و مساوی انجام شود و به صورت بخشی به این مهم  گریسته نشود.

آیت الله فلاحتی تاکید کرد : همه بخش‌ها و مردم گیلان باید از تمامی امکانات رفاهی و توزیع بودجه به صورت یکسان برخوردار شوند.

وی همچنین با بیان اینکه وضعیت خوبی برای آب کشاورزی نداریم، گفت: باید مسئولان آب را بهینه سازی کنند تا کشاورزان دغدغه آب نداشته باشند.

آیت الله فلاحتی  همچنین با اشاره به فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری درباره سفرهای رئیس جمهوری  اظهار داشت: مردمی بودن خوب است اما مردمی ماندن بهتر است و توصیه می کنیم که نمردمی بمانید.

وی گفت : مدیران و مسئولان  برنامه ریزی برای کشور را تعطیل نکنند و برنامه‌هایی تدوین کنند که در آن مشکل مردم رفع شود.

امام جمعه رشت به ۲۹ فروردین ماه روز نیروی زمینی ارتش نیز اشاره کرد و گفت: انقلاب که شد  ارتش به انقلاب پیوست و عده‌ای نغمه انحلال ارتش را بلند کردند اما امام مخالفت کردند و ارتشیان سرافراز هشت سال در جبهه‌های دفاع مقدس در مقابله با دشمنان حضور یافتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد