×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 8 اردیبهشت - 1403
false
true
انتخابات تبلور حضور و مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی کشور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ امام جمعه موقت رشت امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای این شهر با اشاره به ۱۱ اسفند روزبرگزاری انتخابات درکشورافزود: انتخابات تبلور مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی کشوراست وحضور پرشورمردم قدرت ملت ایران را به دوستان داخلی و دشمنان این کشوراثبات می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین صفر قربانپور با اشاره به اینکه نظم نوین جهانی در حال شکل گرفتن است افزود: امروز قدرت از اروپا و امریکا در حال انتقال به آسیا به ویژه درنظام جمهوری اسلامی است و این امر با حضور مردم درصحنه میسر خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰۰ شبکه رسانه‌ای دشمن علیه ایران اسلامی گفت: چشم دشمنان به این انتخابات دوخته شده است ومردم وفادار با حضور خود خط بطلان برهمه نقشه‌های شوم دشمنان خواهند کشید.

امام جمعه موقت رشت خطاب به نامزد‌های انتخاباتی هم گفت: از فردا رفاقت را جایگزین رقابت کنند تا ایران اسلامی به سمت پیشرفت و توسعه سریع‌تر گام بردارد.
وی همچنین از اعضای خبرگان رهبری خواست با بهره گیری ازظرفیت نخبگان و دانشگاهیان برنامه جامعی برای پیشرفت وآبادانی استان تدوین کنند تا جایگاه گیلان در کشور ارتقا یابد.

حجت الاسلام و المسلمین صفر قربانپور همچنین از مسئولان استان خواست با ساماندهی و هدایت درست سرمایه‌ها در راه اندازی صنایع وابسته محصولات کشاورزی تلاش کنند وضمن کمک به رونق تولید موجب ایجاد اشتغال برای جوانان هم شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد