×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 9 اردیبهشت - 1403
false
true
ابلاغ دستورات لازم جهت استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در دستگاه های اجرایی لاهیجان/ نقش ارزنده هنرمندان در حل مسائل مختلف جامعه/ رعایت حقوق شهروندی در اولویت امورات دولت قرار دارد

به گزارش «گیل بان»، جمعی از اعضای نمایشگاه نقاشی گروهی بانوان به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان با مهندس امیر جانبازی دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار لاهیجان در این دیدار پیشاپیش سال 1397 را تبریک و ضمن قدردانی از زحمات بانوان هنرمند شهرستان جهت برپایی نمایشگاه، گفت: در کشوری زندگی می کنیم که دارای پیشینه فرهنگی و هنری بالایی می باشد بنابراین نقش شما هنرمندان بسیار حائز اهمیت است.

مهندس جانبازی در ادامه افزود: نیمی از جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می دهند که باتوجه به تاکیدات استاندار محترم، در این شهرستان دستورات لازم جهت بکارگیری و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: هنرمندان به عنوان گروه‌های مرجع جامعه نقش ارزنده‌ای در حل مسائل اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و… می توانند داشته باشند و برای این تأثیر گذاری علاوه بر حضور هنرمندانه شان، گفتگوهایشان با مردم و متصدیان امر می‌تواند در جامعه سازنده و موثر واقع شوند.

وی گفت: برای بنده مایه افتخار است که در دولت تدبیر و امید بعنوان فرماندار انجام وظیفه میکنم که رعایت حقوق شهروندی در اولویت امورات قرار دارد و هنرمندان در تبیین این امر مهم می توانند بسیار مثمرثمر باشند.

جانبازی افزود: بانوان نشان دادند هر جا به صورت جدی وارد شدند، نتایج فعالیت شان موفقیت آمیز بوده است از این روی بانوان با تشکیل سمن های تخصصی می توانند به جامعه خدمت خوبی ارائه دهند و فرمانداری برای صدور مجوزها منعی ندارد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری لاهیجان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد