×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
آمادگی ناوشکن کلاس دماوند برای الحاق به ناوگان شمال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ امیر دریادار شهرام ایرانی در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید ناوگان شمال گفت: نیروی دریایی ارتش کلیه فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ملی و بین المللی برنامه ریزی کرده و با ساخت شناورها و تجهیزات خود به دست متخصصان ایرانی با کمک شرکت‌های دانش بنیان، تجهیزات به روز را در ناوگان شمال و جنوب در اختیار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به ارتباطات گسترده بین المللی و حضور فعال نیروی دریایی ارتش کشورمان در حوزه آموزش به عنوان عضوی از اتحادیه‌های دانشگاهی منطقه اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی ارتش حضور فعال و عملکرد قابل توجهی در حوزه اقیانوس هند دارد.

وی با اشاره به آمادگی ناوشکن کلاس دماوند برای به آب انداختن در ناوگان شمال، گفت: در ناوگان جنوب نیز از کلاس ناو شکن جماران، ناو اطلاعاتی طلایه با دارا بودن آشیانه بالگرد و همچنین زیر دریایی کلاس فاتح به نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به تلاش دشمنان در جهت ایجاد ایران هراسی و ممانعت از گسترش ارتباطات بین المللی نیروهای نظامی ایران، تصریح کرد: نیروی دریایی اساساً به دلیل ساختارش فراتر از مرزهای داخلی خود و در آب‌های بین المللی فعالیت داشته و برنامه ریزی برای سفر ناوگروه‌های ایرانی به کشورهای همسایه و بالعکس در دستور کار نداجا است.

انتهای پیام/

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد