×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
۸ تن برنج بین خانواده زندانیان نیازمند گیلان، توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ رضا محمدی اصل در گفت وگو با خبرنگاران، از توزیع هشت تن برنج بین خانواده‌های زندانیان گیلانی در آذرماه خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۱۲۰۰ قلم لوازم تحریر به دانش آموزان گروه هدف و ۱۰ دستگاه دوچرخه نیز اعطا شده است.

وی با بیان اینکه از طریق مرکز مراقبت بعد از خروج زندان های گیلان و با هماهنگی های انجام شده با زندان های تابعه استان این مهم به تحقق پیوست گفت: تمام سعی و تلاش بر این است تا خانواده گروه هدف از آسیب های اجتماعی به دور باشد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان اصل اصلاح و تربیت را وظیفه ایی ذاتی در سازمان زندان ها دانست و تصریح کرد: حفظ کرامت و کمک به مددجویان و خانواده های گروه هدف از اهداف مهم ماست.

محمدی خاطرنشان کرد: نباید به این فکر کنیم که فرد زندانی چه کسی است و یا به چه جرمی در حال گذران حبس است، زیرا وظیفه اصلی ما رفتار در بستر اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی است تا بتواینم با تمام توان وظیفه خطیر زندانبانی اسلامی را به گونه ای انجام دهیم که تاثیر مستقیم آن هم برای زندانی در دوران تحمل کیفر و هم بعد از آزادی او و برای خانواده اش موثر باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد