×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
۷۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان گیلان توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سردار محمد عبدالله‌پور امروز در حاشیه همایش توزیع 72 هزار بسته کمک معیشتی در گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: قطعاً خداوند یاریگر کسانی که برای رضای او تلاش کنند، بوده و برای او سنگ تمام می‌گذارد.

فرمانده سپاه استان گیلان پیروی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از مکتب امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: حرکت شهادت گونه سردار سلیمانی سبب شد تا او قلب‌ها را تسخیر کند چرا که سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در راه پیروی از مکتب الهی و اسلامی به جلو می‌رفت.

وی با اشاره به ثمره خوب طرح “شهید سلیمانی” در گیلان و با بیان اینکه طرح مذکور در گیلان در بخش مواسات محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان، غربالگری و واکسیناسیون نتیجه بسیار خوبی داشت افزود: این موفقیت به نحوی است که حضور فیزیکی و مدیریتی شهید سلیمانی در اجرای طرح وی ملموس بود.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه مردم گیلان همواره خیرخواهی و نوع دوست خود را اثبات‌ کرده‌اند افزود: در طرح مواسات و همدلی با مشارکت خوب مردم خیرخواه استان گیلان شاهد عمل موفقی بودیم و از این بابت کمال تقدیر و قدردانی را از مردم فهیم و انقلابی استان گیلان دارم.

فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به اینکه بخش اعظمی از آسیب‌دیدگان کرونایی با مشارکت مردم و بسیج مورد حمایت قرار گرفتند گفت: سپاه نهاد مردمی و دارای پایگاه اجتماعی و اعتماد عمومی است؛ مردمی بودن سپاه در بخش‌های مختلف به اثبات رسیده و هر عملکردی در سپاه از مردم است.

وی با بیان اینکه قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه که با محوریت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان فعال است کمک‌های مردم را در مساجد و پایگاه‌های بسیج در محلات مختلف جمع می‌کند افزود: همه کمک‌های مردم در محلات، در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر همان منطقه توزیع می‌شود.

به گزارش تسنیم، تعداد 72 هزار بسته کمک معیشتی به نیت 72 تن از یاران با وفای امام حسین(ع) با حضور استاندار گیلان، فرمانده سپاه  استان و جمعی از مسئولان امروز بین نیازمندان در استان گیلان توزیع شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد