×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 11 اردیبهشت - 1403
false
true
۲ نفر در حادثه انفجار مواد محترقه در رشت مصدوم شدند

به گزارش «گیل بان»، شهرام مؤمنی ا‌ظهار داشت:‌ در ساعت 55 دقیقه بامداد روز یکشنبه 20 اسفند حادثه‌ای در پی انفجار مواد محترقه در شهر رشت اتفاق افتاد و دو جوان 23 و 16 ساله را راهی بیمارستان کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهر رشت تصریح کرد:‌ بر طبق تماس‌های مکرر شهروندان مبنی بر شنیدن صدای مهیب در محله دباغیان شهر رشت، واحد عملیات سازمان آتش نشانی با 6 دستگاه اطفای حریق و 6 نفر آتش نشان به محل مورد نظر اعزام شدند.

‌مؤمنی منبع صدای مهیب را انفجار نارنجک دست ساز اکلیل سرنج اعلام کرد و افزود: این‌ جوان 23 ساله‌ اقدام به آوردن مواد محترقه به داخل آپارتمان کرد‌ه بود که بر اثر اصطحکاک ناشی از برخورد این مواد با دیوار اتاق، انفجار مهیبی در ساختمان رخ می‌دهد.

‌وی مصدومان ناشی از این حادثه را دو برادر 23 و 16 ساله عنوان کرد و بیان داشت:‌ جوان 23 ساله بر اثر این انفجار از ناحیه دو پا و صورت دچار سوختگی و آسیب شد و برای جوان 16 ساله نیز سوختگی سطحی از ناحیه صورت اتفاق افتاده است.

مؤمنی با بیان اینکه مصدومان حادثه در همان لحظه به بیمارستان منتقل شدند گفت:‌ جوان 16 ساله که سوختگی کمتری داشت همان ساعت با مداوای سرپایی از بیمارستان مرخص و جوان 23 ساله نیز پس از مداوا با رضایت خانواده از بیمارستان ترخیص شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهر رشت با اشاره به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال عنوان کرد:‌ هر ساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و ورود انواع مواد محترقه به بازار شاهد وقوع حوادث و اتفاقات بسیار تلخی در کشور به‌ویژه در سطح شهرها هستیم.

وی ضمن هشدار به کسانی که از انواع مواد محترقه استفاده می‌کنند ابراز داشت:‌ عدم استفاده از مواد محترقه و رعایت مسائل ایمنی در زمان برپا کردن آتش برای جشن پایانی سال از مواردی است که انتظار داریم شهروندان با جدیت نسبت به انجام آن اهتمام ورزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد