×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 11 اردیبهشت - 1403
false
true
پیام رئیس اداره بهزیستی لاهیجان به مناسبت هفته بهزیستی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان» هاجر بایرامی رئیس اداره بهزیستی لاهیجان در پیامی ضمن تکریم هفته بهزیستی اظهارداشت :

پس از انقلاب اسلامی و در سایه برکات انقلاب با رهبریِ حضرت امام خمینی (ره) ، به حقوق مظلومین، مستضعفین و معلولین به شکل ویژه و مهربانانه پرداخته شد و از کرامت انسانی آنان دفاع گشت و درطول عمر انقلاب تاکنون  معلولین بسیاری در جهان درخشیده ‏اند و در پرتو اسلام استعدادهای آنان شکوفا شده است و رهبرمعظم انقلاب، تلاشهای افراد حاضر در این مجموعه را نمونه‌ ی بارزی از عظمت‌ انسان‌ دانستند که‌ با همت‌ عالی‌ و قدرت‌ اراده‌ و پشتکار و علاقه‌ تمام‌ نشدنی‌ خود توانسته اند کارهای‌ برجسته‌ای‌ را انجام‌ دهند.

در همین راستا مجموعه بهزیستی با اهداف و سیاست های دولت و حاکمیت در قالب؛ انسجام و ساماندهی خدمات حمایتی و اجتماعی، تکیه برکرامت انسانی و هویت بخشی آحاد جامعه بمنظور توانمندسازی آنان. کاهش آسیب های اجتماعی و خشونت. مقتدرسازی افراد و گروه های اجتماعی. گسترش مشارکت نهادهای مردمی. ارتقاء رفاه، سلامت روانی اجتماعی و کیفیت زندگی. دستیابی به احساس رضایت از زندگی در حوزه های فردی و خانوادگی و اجتماعی. کاهش و پیشگیری از معلولیت ها. تحکیم بنیان و کیان خانواده و توانمند سازی این نهاد مقدس. توسعه فرهنگ مشارکت و ایجاد احساس تعلق اجتماعی  فعالیت نماید و توانسته گام های بلندی جهت پیشرفت جامعه بردارد.

اینجانب چهلمین سالگرد تأسیس سازمان بهزیستی را به  تمامی همکاران خدوم، مربیان، کارشناسان، مسئولین مراکز، مددکاران، پزشکان، سازمان های مردم نهاد و معلولین عزیزی که با تلاش و امید، شعار معلولیت محدودیت نمی‌باشد را صرف نمودند و برای کشور و مردم خود رنگ زیبای امید را به جامعه افشاندند تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون این مجموعه بزرگ را در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید از پرودگار مسئلت مینمایم.

وی در ادامه با تشریح برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته گفت:

به مناسبت هفته بهزیستی برنامه های متنوعی درزمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره در چارچوب وظایف این دستگاه اجرایی درنظر گرفته شده،که می‌توان به :

گلباران مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های مقدس شهدا،

دیدار با خانواده های معظم شهدا،

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان توسط مراکز مشاوره تحت نظارت،

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان توسط تیم سیار موبایل سنتر اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه شهر و آسیب خیز

اهدای کلید ٢ واحد مسکن مددجویی

بازدید از منازل مددجویان و توانخواهان

نشست بصیرتی عفاف و حجاب با رویکرد تحکیم خانواده و کاهش آسیب اجتماعی

افتتاح دو طرح خوداشتغالی

افتتاح مرکز مشاوره یارا

افتتاح مرکز اقامتی میان مدت رهروان راه سلامت لاهیج اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد