×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 16 اردیبهشت - 1403
false
true
همکاری ادارات شهرستان عامل دستیابی به موفقیت است

به گزارش «گیل بان»، رحیم حیدری در مراسم تجلیل از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به این نکته که از ۴۰ حادثه طبیعی دنیا، ۳۳ حادثه طبیعی در ایران به وقوع می پیوندد، اظهار کرد: میزان، نوع و درصد آمادگی ما برای مقابله با این حوادث مهم است و باید برای مسائل قبل، حین و بعد از حادثه آمادگی های لازم را داشته باشیم.
فرماندارآستانه اشرفیه با بیان اینکه هر کدام از ادارات بر حسب نوع وظایف خود، همدیگر را در این شهرستان تکمیل می کنند، افزود: اگر پازل همکاری های شهرستان در کنار هم خوب جور چین شوند می توان به موفقیت های خوبی دست یافت.
وی با اشاره به عملکرد مطلوب هلال احمر آستانه اشرفیه ادامه داد: رئیس جوان هلال احمر و همکارانشان از موفق ترین افراد شهرستان در موضوعات مختلف بودند و حقیقتاً کار خود را به نحو خوب انجام می دهند.
حیدری کسب مقام های برتر شعبه جمعیت هلال احمر و به ویژه هدف گذاری در طرح دادرس یا طرح دانش آموزان آماده در روزهای سخت را نشانه تلاش های مجموعه داوطلبان و مربیان این جمعیت دانست و مجموعه موفقیت های جمعیت هلال احمر را به این عزیزان به ویژه به مدیر جوان شعبه جمعیت هلال احمر تبریک گفت.

منبع: روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد