×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
مقاومت عامل پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ اراده هاست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به تلاش دشمنان برای اثرگذاری بر مذاکرات و عقب نشینی ایران از مواضع خود، اظهار کرد: آمریکا و اروپا همواره در مذاکرات با نقشه های شوم حضور دارند، اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران آنان را ناکام می گذارد.

وی هدف از مذاکرات پیش رو را رفع تحریم ها دانست؛ نه احیای برجام و افزود: اروپایی ها به دنبال رفع تحریم های موقت هستند، اما تیم مذاکره کننده ایران نباید خواسته ها را کنار بگذارد و فقط بر رفع تحریم ها تاکید کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به تلاش عربستان برای حضور در مذاکرات و ابراز نگرانی از رفع تحریم های ایران، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نیز خواستار افزایش فشار بر ایران از طریق تحریم و تهدید است، اما جمهوری اسلامی ایران با مقاومت و ایستادگی بر مواضع خودش در جنگ اراده ها و روایت ها پیروز خواهد شد.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه آمریکا گرفتار شرایط ناشی از کروناست و لذا از مذاکرات به نفع سیاست خارجه خود استفاده می کند، گفت: آمریکایی ها چیزی در برجام به ما ندادند و لذا اکنون علاوه بر رفع تحریم ها، باید به توافق برجام عمل کنند.

وی با اشاره به اذعان دنیا مبنی بر پیروزی ایران در جنگ اراده ها، یادآور شد: امروز گفتمان جمهوری اسلامی در راس گفتمان های دنیا قرار دارد.

آیت الله فلاحتی، سردار سلیمانی را مایه هراس دشمنان جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: مقاومت رمز پیروزی شهید سلیمانی بود و امروز جبهه مقاومت از نام و مکتب پرآوازه شهید سلیمانی برای مقابله با دشمنان نیرو می گیرد.

وی در ادامه از دستگاه های فرهنگی خواست از فرصت ایام فاطمیه برای تبیین سیره این بانوی بزرگ تاریخ اسلام استفاده کنند و یادآور شد: ایام فاطمیه همانند دهه محرم و عاشورا برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، از مسئولان خواست در انتخاب مدیران به تقوا و پاکدستی و تعهد و انقلابی گری در کنار تخصص و تجربه توجه کنند و خاطرنشان کرد: برای مسئولیت ها افرادی را انتخاب کنید که خدمتگزار باشند، دنبال قدرت و مال نباشند و نسبت به بیت المال طمع نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد