×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  جمعه - 14 اردیبهشت - 1403
false
true
مشکل گازرسانی به شهر تاریخی ماسوله پیگیری می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سید امیر حسین مدنی امروز (جمعه) در جلسه شورای اداری فومن، گفت: مردم مناطق روستایی با مشکلات تلمبار شده روبرو هستند که یک شبه قابل حل نیست.

وی تصریح کرد: باید با بررسی‌های لازم و کارهای کارشناسی بر اساس ضوابط جدید مشکلات یکی بعد از دیگری رفع شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه طرح هادی در مناطق روستایی نیاز به اصلاح و بازنگری دارد، ادامه داد: بر اساس طرح ۲۵ سال گذشته مردم مناطق روستایی با بنیاد مسکن و منابع طبیعی مشکل دارند.

وی اضافه کرد: در همین ارتباط اعمال قانون ماده ۴ فقط در یک روستا در حال انجام است که در همه روستاهای این شهرستان طرح هادی نیاز به بازنگری دارد.

مدنی با اشاره به برداشت بی‌رویه شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها و ناهماهنگی با حوزه‌های آب و گاز، گفت: برداشت بی رویه شن و ماسه و سنگ از بستر رودخانه‌ها باعث تخریب پل و آسیب زدن به ابنیه های ضروری شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید تصمیماتی اتخاذ شود تا مردم مناطق روستایی از این برداشت‌های شن ماسه و سنگ بر اساس ضوابط قانونی بهره مند شوند، تصریح کرد: علاوه بر آن آب منطقه‌ای و گاز و دستگاه‌های ذیربط به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خسارت نظارت لازم را داشته باشند.

مدنی فرسودگی شبکه آب و برق مناطق روستایی و طرح‌های نیمه تمام این مناطق را بخشی دیگر از مشکلات مردم عنوان کرد و افزود: از بین ۱۷ شهرستان استان، شهرستان فومن در ردیف ۱۶ قرار دارد.

وی در مورد مشکل گازرسانی به ماسوله نیز گفت: با هماهنگی میراث فرهنگی و وزارت نفت مشکل گازرسانی به منطقه توریستی و گردشگری گردشگری ماسوله را پیگیری می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد