×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 13 اردیبهشت - 1403
false
true
مدیران قضایی گیلان از تمام ظرفیت خود برای رفع نیازهای مردم استفاده کنند

به گزارش «گیل بان»، احمد سیاوش ‌پور صبح امروز در گردهمایی روسای دادگستری ‌ها و دادستان ‌های استان گیلان در رشت با اشاره به ضرورت رعایت تقوای الهی توسط قضات و کارکنان دستگاه قضایی تصریح کرد: اگر قضات و روسای دادگستری ‌ها ایمان و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند بسیاری از سختی‌ های کارشان برایشان آسان و قابل تحمل خواهد شد.
سیاوش ‌پور با بیان سختی ‌های پیش روی مسیر انقلاب اسلامی از جمله تحریم ها و فشارهای دشمنان افزود: لازمه مبارزه با استبداد جهانی، آزاده بودن و ایستادگی کردن در مقابل مشکلاتی است که امروز با آن سر و کار داریم.
رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه دیدن بیکاری فرزندان تحصیلکرده و جوان برای بسیاری از خانواده‌ ها سخت است، اظهار کرد: قضات و روسای دادگستری‌ ها باید با رفع مشکلات قضایی مردم تسکینی بر مشکلات آن ‌ها بوده و موجب ایجاد آرامش در جامعه شوند.
وی با تاکید بر لزوم رعایت متانت از سوی مسئولان قضایی استان گیلان در هنگام برخورد با مردم گفت: تمام ما در مشکلات مردم سهیم و با آنان هم درد هستیم.
سیاوش ‌پور با اشاره به اهمیت همراهی و هم‌ افزایی تمامی دستگاه‌ ها برای توسعه کشور اظهار کرد: عدم وجود این همکاری سبب عدم رفع مشکلات مردم و معضلات جامعه می ‌شود.
وی با تاکید بر لزوم برخورداری مدیران قضایی گیلان از پشتکار و تلاش افزود: مدیران قضایی استان باید از تمام ظرفیت خود برای رفع نیازهای مردم استفاده کنند و بدانند که اگر توان کار کردن ندارند باید کنار بروند زیرا ماندن آن‌ ها در جایی که توانایی مدیریتش را ندارند خیانت به مردم است.
سیاوش‌پور ابراز داشت: قضات و کارمندان دستگاه قضایی باید با تمام قدرت و جدیت رای خود را صادر کنند و در عین حال مراعات حال و شرایط مردم را نیز بکنند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد