×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 13 اردیبهشت - 1403
false
true
قهرمان پروری، اولویت شهرستان لاهیجان در حوزه ورزش است/ لزوم توجه و اختصاص سهم بیشتر به ورزش بانوان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»، جشن بزرگ جامعه ورزشی و تجلیل از قهرمانان بین المللی شهرستان لاهیجان صبح امروز در سالن شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

مهندس امیر جانبازی با تشکر از زحمات مجموعه ورزشی شهرستان لاهیجان برای برگزاری این مراسم تصریح کرد: در راستای سیاست هایی که دولت محترم تدبیر و امید در سطح کشور و همچنین در سطح شهرستان در پیش گرفته است، بنا را بر ایجاد رشد و توسعه در همه ابعاد نهاده ایم.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه اولویت ما برای رشد و توسعه، «ورزش» است، خاطرنشان کرد: عمیقاً اعتقاد داریم که افکار خوب، روشن و زیبا در کنار ورزش پدید می آید، و قادر است ما را در رشد و توسعه شهرستان بیش از آنچه هست یاری رساند.

وی با تأکید بر اینکه انتظار داریم در بحث ورزش بیش از وضع موجود فعالیت صورت بگیرد، گفت: خیلی خوب است که ما برای پرورش قهرمانان عزیز تلاش کنیم، لذا این امر را در بحث توسعه ورزش در اولویت قرار دادیم، ولی زمانی می توانیم بگوئیم ما موفق هستیم که ورزش را در همه ابعادش به طور متوسط و همگام ارتقاء دهیم و به رشد مطلوب برسانیم.

مهندس جانبازی با بیان اینکه اولویت ما در حوزه ورزش، قهرمان پروری است، افزود: این افتخار هر سرزمینی است که تعداد قهرمانانش در رشته های مختلف ورزشی افزایش پیدا کنند ولی رسیدگی به امور ورزش در همه ابعاد و ارتقای عملکرد به بالای سطح متوسط از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد که این مهم را در دستور کار خود قرار داده ایم.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه طبیعتاً راه زیادی برای رسیدن به نقطه موفقیت در پیش داریم، تصریح کرد: انتظار من از مسئولین ورزشی شهرستان و استان بیش از این است و امیدوار هستم که این هدف را در سر لوحه کارهای خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه ما تلاش داریم ورزش را از سیاست زدگی دور کنیم، یادآور شد: ورزش متعلق به همه آحاد جامعه است و به هیچ گروه، جناح یا افراد خاصی تعلق ندارد، و ما بنا را بر این داریم که ورزش شهرستان را در همه ابعادش در این خصوص هم ببینیم.

مهندس جانبازی با اشاره به اینکه حدود نیمی از جامعه را در سطح کشور و بیش از این تعداد را در سطح شهرستان لاهیجان بانوان تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: بایستی سهم بیشتری به ورزش بانوان شهرستان اختصاص یابد و این امر را در دستور کار خود قرار دادیم.

فرماندار لاهیجان در پایان با بیان اینکه در حال برنامه ریزی برای حضور بانوان در مسابقات ملی هستیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم نمود، یادآور شد: برنامه هایی را برای افزایش سهم بانوان از ورزش شهرستان صورت داده ایم و امیدواریم در راستای سیاست های دولت محترم در این حوزه اقداماتی مثبت، شایسته و موثر به انجام برسانیم.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد