×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  شنبه - 15 اردیبهشت - 1403
false
true
سه هزار مددجوی بهزیستی گیلان در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ مهدی خدمت بین دانا روز یکشنبه به مناسبت هفته بهزیستی در جمع خبرنگاران گیلان در رشت با اشاره به پیش پرداخت ۴۰ میلیون تومانی برای مرحله نخست طرح نهضت مسکن اظهار داشت: طبق تصمیم سازمان بهزیستی و دولت سیزدهم مقرر شد جامعه هدف بهزیستی از پرداخت این مبلغ معاف شود.

به گفته وی تضمیم بر این بود که طی قراردادی با وزارت راه و شهرسازی این مبلغ پرداخت شود اما هنوز اجرایی نشده است.

تحویل ۷۳ واحد مسکن مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی گیلان همچنین اعلام کرد که به مناسبت هفته بهزیستی ۷۳ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در استان گیلان همزمان با سراسر کشور افتتاح  شود.

خدمت‌بین در ادامه سخنانش با بیان اینکه ۶ مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان تحت نظارت بهزیستی در استان فعال است، گفت: در زمان حاضر چهار مرکز دیگر نیاز است.

وی بدون ذکر آمار بیماران در مراکز اعصاب و روان با بیان اینکه هم اکنون ۲۰۰ پرونده پشت نوبت در دست است، افزود؛ اکنون برای راه اندازی مراکز غیردولتی به منظور نگهداری این بیماران متقاضی نداریم.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان در ادامه با بیان اینکه در زمان حاضر ۳۷ هزار پرونده مستمری بگیر در بهزیستی داریم، بیان داشت: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار، معلولان و سایر مددجویان می شوند ضمن اینکه ١٠ هزار نفر نیز پشت نوبت هستند.

خدمت‌بین علت حضور کودکان کار در خیابان را عدم فراگیری مهارت های زندگی برای برخورداری شرافتمندانه اظهار داشت: اکثر کودکان کار در گیلان غیربومی از استانهای دیگر هستند.

۲۵ تا ٣١ تیرماه هفته بهزیستی نام گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد