×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 10 اردیبهشت - 1403
false
true
راه اندازی سامانه ست کاوا «setkava» از امروز درگیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ صالح محمدی امروز در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت : سامانه‌ی ست کاوا از امروز در گیلان راه اندازی شده و همه‌ی تولید کنندگان و واحد‌های مرغ فروشی استان موظفند میزان تولید ، عرضه و خرید مرغ را در این سامانه بارگذاری و معامله کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد : در حال حاضر هزار و ۷۰۰ واحد مرغ فروشی در سراسر استان فعال است که از امروز باید خرید خود را از طریق ثبت تقاضا در سامانه‌ی www.setkava.ir انجام دهند.

وی همچنین افزود: همه‌ی تولیدکنندگان مرغ در گیلان شامل مرغداری ها ، تعاونی‌ها و زنجیره‌های توزیع نیز باید مقدار مرغ قابل عرضه در بازار را هر روز در این سامانه بارگذاری کنند تا روند تولید و مصرف در بستر رصد مستمر بازار و حمایت از حقوق تولید کننده و مصرف کننده تضمین شود.

صالح محمدی افزود: مالکان واحد‌های مرغ فروشی که تاکنون مجوز لازم برای فروش مرغ را دریافت نکرده اند ، باید در راستای شفاف سازی و بهره گیری از مزایای سامانه‌ی «ست کاوا» برای دریافت مجوز اقدام کنند.
وی ، ایجاد تعادل در روند عرضه و تقاضا ، پیشگیری از هرگونه کم فروشی ، فروش خارج از شبکه و یکجا فروشی مرغ و همچنین تثبیت قیمت مرغ بر اساس مصوبه‌ی ستاد تنظیم بازار را از مزایای راه اندازی سامانه‌ی الکترونیکی ست کاوا اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما گیلان

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد