×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 11 اردیبهشت - 1403
false
true
تامین زمین ۲۷ هزار نفر دیگر از متقاضیان مسکن ملی در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ اسدالله عباسی، استاندار گیلان در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی، گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن، تلاش‌ها برای تامین زمین این طرح در شهر‌هایی که با کمبود زمین مواجه هستیم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مدیران اجرایی به‌خصوص متولیان بخش مسکن برای تغییر وضعیت موجود باید جهادی عمل کنند، افزود: پس از ۸ سال رکود در بخش ساخت و ساز، جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته از جمله در طرح مسکن مهر را بجد پیگیری می‌کنیم.

استاندار با بیان اینکه برای تامین زمین در استان گیلان محدودیت‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: تاکنون ۱۸۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن آماده شده و ۱۶ هزار واحد توسط ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و نیرو‌های مسلح و سایر دستگاه‌ها در این زمین‌ها درحال ساخت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، کشورتبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

محمد علی زهره‌ای افزود: روند کار ساخت مسکن ملی در گیلان رضایت بخش است و این استان بزودی با رفع موانع موجود، جزو استان‌های پیشگام در ساخت مسکن خواهد شد.

محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز در این دیدار گفت: در گیلان ۲۷ هزار واحد مسکن ملی ساخته خواهد شد که ۶۰ واحد از آن‌ها تا پایان سال تحویل داده می‌شود.

 منبع: خبرگزاری ایلنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد