×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 11 اردیبهشت - 1403
false
true
بهره برداری از ۲۲ همت پروژه اقتصادی و عمرانی در گیلان تا پایان سال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ اسدالله عباسی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان، این خطه را خاستگاه آل بویه دانست و اظهار کرد: گیلان از نظر فرهنگ دینی و اسلامی جایگاه ویژه ای دارد.

وی مردم گیلان را در طول تاریخ تمدن‌ساز و فرهنگ ساز و ولایتمدار و با بصیرت دانست و افزود: گیلانی‌ها همواره در مسیر آموزه‌های دینی و قرآنی درخشیده‌اند.

استاندار گیلان با اشاره به فعالیت موثر شورای فرهنگ عمومی استان، تاکید کرد: باید از ظرفیت مساجد به عنوان کانون‌های فرهنگ و معنویت به درستی استفاده کنیم.

عباسی مساجد را دیده بان و پیشران فرهنگی دانست و اضافه کرد: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام ماست و تهاجم فرهنگی را در دستور کار قرار داده و لذا باید فضای فرهنگی جامعه را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به گردشگرپذیری گیلان، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی گیلان فقط متولی امور فرهنگی و تبلیغی جمعیت دو و نیم میلیون نفری استان نیستند، بلکه به عنوان مقصد گردشگری با جمعیت دو برابری در ایام تعطیل مواجه هستیم و لذا باید مسائل فرهنگی را شناسایی و مدیریت کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات هستیم، گفت: باید از ظرفیت جهاد تبیین برای بیان دستاوردهای انقلاب استفاده کنیم، زیرا امانتدار شهدا هستیم و باید این پرچم را در اختیار آیندگان قرار دهیم؛ البته دشمن نسل جوان و نوجوان را نشانه‌گیری کرده و به دنبال دلسرد کردن مردم است.

وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در بخش‌های اقتصادی و عمرانی، متذکر شد: برای نخستین بار در طول ۴۵ سال گذشته، همزمان با دهه فجر امسال ۱۸ همت پروژه اقتصادی و عمرانی را در استان افتتاح خواهیم کرد که تا پایان سال و با حضور رئیس جمهور، به ۲۲ همت خواهد رسید.

عباسی خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند شد و گفت: مجلس اهمیت بالایی دارد و اگر مجلس ما قوی باشد، در کنار دولت قوی و قدرتمند و تحت هدایت ولایت فقیه، اقتدار نظام اسلامی را در جهان نشان می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد