×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 16 اردیبهشت - 1403
false
true
با اعتماد به جوانان بزرگترین دستاوردها نصیب کشور می شود

به گزارش «گیل بان»، محمدمهدی تندگویان امروز در اختتامیه نخستین دوره توانمندسازی و کارآفرینی جوانان کشور، اظهار کرد: مبحث تخصصی سازی حوزه تشکل های مردم نهاد جوانان که در سراسر کشور شکل گرفته است را در سال جاری به عنوان یکی از رسالت هایمان پیگیری می کنیم تا جوانان بتوانند دستاورد های خودشان را مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه به عنوان دولت تنها نظارت می کنیم، تصریح کرد: باید تا جایی که امکانات داریم و مقدور است از جوانان حمایت کنیم گرچه سال هاست وعده های زیادی به جوانان داده شده ولی هیچکدام عملی نشده است.

معاون وزارت ورزش و جوانان، در ادامه با تاکید بر اینکه اگر به جوانان اعتماد کنیم بزرگترین دستاوردها نصیبمان می شود، خاطرنشان کرد: جوانان ایران را دوباره زنده خواهند کرد و امید را به کشور می آورند.

تندگویان افزود: مردم پذیرفته اند که تنها جوانان هستند که می توانند در کشور تغییرات ایجاد کنند و انتخاب جوانان توسط مردم افتخاری برای جوانان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 50 نماینده جوان در مجلس شورای اسلامی در این دوره حضور دارند، بیان کرد: اولین دوره ای است که در مجلس شورای اسلامی فراکسیون جوانان داریم.

معاون وزارت ورزش و جوانان، با اظهار به اینکه جوانان خودشان راهشان را انتخاب می کنند، گفت: لازمه توسعه دولت مذاکره با جوانان است؛ در غیر این صورت با شکست مواجه می شود. خوشبختانه دولت این مسئله مهم را پذیرفته و در کابینه خود نیز از وزیری جوان استفاده کرده است.

تندگویان، با اشاره به اینکه مهم ترین اتفاقی که در حوزه جوانان رخ داد اعتماد به آنان بود، اظهار کرد: دیدگاه رهبری نیز به جای انتخاب مشاوران، مدیران اجرایی جوان است.

وی با بیان اینکه تحول در حوزه جوانان مشهود است، تصریح کرد: جوانان برای رسیدن به جایگاه اصلی، راهی گسترده در پیش دارند و در این راه دشوار سنگ اندازی هایی هم می شود.

معاون وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به حضور جوانان در جبهه های جنگ و اداره آن و اینکه یکی از عوامل پیروزی آنان بودند، عنوان کرد: علمی که جوانان امروز دارند با جوانان دیروز غیر قابل قیاس است.

تندگویان، با تاکید بر اینکه جوانان یاریگر دولت هستند، خاطرنشان کرد: جوانان در زمینه های مختلف موفق هستند و ساماندهی ایجاد می کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد