×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 16 اردیبهشت - 1403
false
true
ایجاد تحول فرهنگی در جامعه ضرورت دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین عصر سه شنبه در آئین نکوداشت کهنسال ترین مبارز شاخص انقلاب اسلامی گیلان، اظهار کرد: با توجه به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی باید برگزاری این مراسم سرآغازی برای تحول فرهنگی در استان و کشور شود.

وی افزود: با وجود اینکه پیروزی انقلاب اسلامی دنیا را متحول کرد اما در ۸ سال گذشته تا آنجا که توانستند در خصوص فرهنگ کشور کارشکنی شد.

امام جمعه انزلی با بیان اینکه اخلاص و صدق دو ویژگی اخلاقی مهم سید اسماعیل اتقیاء است، اضافه کرد: باید نکوداشت شخصیت‌های انقلابی و مهم انزلی از جمله آیت الله خائفی و دیگر اشخاص دینی و انقلابی هم در دستور کار قرار گیرد.

وی اخلاص و صداقت را از ویژگی‌های بارز سید اسماعیل اتقیا برشمرد و گفت: هر آسیبی که به انقلاب وارد شد به دلیل نبود اخلاص بود و اگر ملاک و معیارهای زندگی اشخاص خدا و صدق باشد نیازی به هیچ تغییر چهره‌ای در جامعه نیست.

حجت الاسلام شمس الدین تاکید کرد: انقلابیونی چون سید اسماعیل اتقیاء انقلاب را دستمایه زندگی مادی نکردند.

گفتنی است، در این مراسم از کتاب خطابه خوان نوشته یوسف سیف زاد با موضوع زندگینامه حاج سید اسماعیل اتقیاء کهنسال ترین مبارز شاخص انقلابی گیلان توسط این مبارز نستوه انقلابی رونمایی و به هرکدام از حاضران یک کتاب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هدیه داده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد