×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 16 اردیبهشت - 1403
false
true
برگزاری اولین جشنواره «حریم رسالت» ویژه بانوان خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ سرهنگ مهدی پارسا در جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه با سازمان بسیج رسانه در سالن اجتماعات بسیج اقشار، با بیان اینکه نقش فعالان رسانه در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار است، اظهار کرد: اصحاب رسانه در گیلان بهترین و محجوب ترین خبرنگاران در سطح کشور بوده و تاثیرگذاری آنان در سطح استان و حتی کشور بسیار زیاد است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۴۰۰ رسانه در استان گیلان گفت: بیش از ۴۰۰ رسانه مکتوب و غیر مکتوب در گیلان وجود دارد که نشان دهنده اهمیت رسانه در گیلان است ولی باید دید چقدر رسانه های استان در امیدآفرینی موفق بوده اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر لزوم توجه به امیدآفرینی در جامعه افزود: استکبار در طول ۴۳ سال گذشته همواره از همه تلاش خود برای ایجاد جنگ روانی در کشور استفاده کرده است لذا برای شکست این برنامه استکبار باید در جنگ روایت ها اولین روایت صحیح را بیان کرد.

پارسا با گله مندی از کم‌بودن رسانه های مطالبه گر در گیلان تصریح کرد: رسانه‌های مطالبه گر گیلان بسیار کم است و تا زمانی که تعداد رسانه های مطالبه گر افزایش پیدا نکند هیچ موفقیتی حاصل نمی شود.

وی با اشاره به تاثیرگذاری نهادهای انقلابی در افزایش امیدآفرینی در جامعه بیان کرد: در چند سال گذشته ۲۰۰۰ مسکن محرومین توسط سپاه گیلان ساخته شده است ولی در این استان این امر برجسته نشده در حالی انعکاس چنین اتفاقاتی باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه هر ساله رویدادهای مختلف رسانه ای در کشور برگزار می شود، گفت: در گیلان با برپایی جشنواره های مختلف رسانه ای یک جنب و جوش در بین اصحاب رسانه ایجاد می شود و هدف جشنواره رسانه ای ابوذر هم شناسایی استعدادهای برتر است.

پارسا از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان خبر داد و افزود: بانوان نقش مهمی در رسانه های گیلان داشته و زحمات زیادی را در این حوزه انجام داده اند و در این راستا اولین جشنواره رسانه ای ویژه بانوان با اسم «حریم رسالت» در این استان برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ آثار خود را به نشانی ایمیل Harimeh.Resakat@yahoo.com ارسال کنند.

وی با اشاره به محورهای جشنواره رسانه‌ای «حریم رسالت» در گیلان بیان کرد: این جشنواره در پنج قالب «هویت بخشی بانوان و ارتقای روحیه خودباروی»، «نقش زنان در فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت»، «زنان در اشتغالزایی و کارآفرینی»، «نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی» و «جوانی جمعیت، راهکارها و پیشنهادهای حل این مشکل» برگزار می‌شود.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، اولین جشنواره رسانه ای «حریم ولایت» در پنج قالب تیتر، گزارش، یادداشت، عکس و فیلم بوده و هیچ محدودیتی درخصوص تعداد آثار وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد