×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 11 اردیبهشت - 1403
false
true
اجرای طرح ماندگار «هر شهید یک درخت» توسط سپاه لاهیجان در روز شهدا

به گزارش «گیل بان»، سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی با اشاره به فرا رسیدن 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا، تصریح کرد: شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و در یک کلام تمامی فرزندان میهن عزیز اسلامی مان که در راه امنیت و آرامش این مرز و بوم و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ایثار جان خویش نیز فروگذار ننمودند، جایگاهی جاویدان در قلب و روح و جان آحاد ملت شریف ایران دارند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لاهیجان با بیان اینکه اجرای برنامه های ویژه ای را برای بزرگداشت روز شهدا و ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در این شهرستان در نظر داریم، یادآور شد: حیات پربار و مرگ غرورآفرین و غیرتمندانه شهدا الگویی بی بدیل برای همه جوانان کشور است که باید برای اشاعه هر چه شایسته تر آن تمامی تلاش خویش را به کار بندیم.

وی با اشاره به اینکه ولایت مداری و توصیه به حفظ عفاف و حجاب ویژگی شاخص در کلام همه شهداست، اظهار کرد: شهدا به درستی راه سعادت و بالندگی کشور را در اطاعت از امر ولایت فقیه یافته بودند و این صراط مستقیمی است که با قدم نهادن در آن و عدم تزلزل و انحراف، به سر منزل مقصود خواهیم رسید.

سرهنگ حسینی در ادامه از اجرای برنامه ماندگار «هر شهید یک درخت» سپاه لاهیجان در روز شهدا خبر داد و گفت: در این روز 650 اصله نهال درخت بامبو که از گونه های گیاهی ارزشمند استان به لحاظ زیست محیطی است، به نیت 650 شهید والامقام این شهرستان کشت خواهد شد.

وی با تاکید بر توصیه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص کاشت درخت و حفاظت از فضای سبز افزود: برنامه «هر شهید یک درخت» سپاه لاهیجان در راستای عمل به منویات معظم له در ارتباط با درختکاری و همچنین احیای فرهنگ شهادت صورت می گیرد.

فرمانده سپاه لاهیجان در پایان با اشاره به این سخن گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) که «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، خاطرنشان کرد: احیای روحیه انقلابی و شهادت طلبی در راه حق نیاز اساسی حال و آینده جامعه ماست.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی گیل و دیلم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد