×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 9 اردیبهشت - 1403
false
true
اتحاد و انسجام مردم با محوریت رهبری رمز پایداری و پیروزی نظام در صحنه های مختلف است

به گزارش «گیل بان»؛ رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد گفت: از بارزه های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران رهبری حضرت امام (ره) و در ادامه رهبر معظم انقلاب بود و بارزه دیگر حضور مردم در صحنه های گوناگون است.
وی در ادامه تصریح کرد: کلید واژه و رمز پایداری و پیروزی نظام در صحنه های مختلف اتحاد و انسجام مردم با محوریت رهبری نظام می باشد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
فرماندار آستانه اشرفیه گفت: در دوران جنگ تحمیلی نیز نظام در دو حوزه داخلی و خارجی مورد هجوم و در حال نبرد و مبارزه بود، که در حوزه خارجی که تمام کشورهای دنیا در حمایت از رژیم بعثی در مقابل ما ایستاده بودند و در حوزه داخلی نیز گروهک هایی مانند منافقین بودند که نظام و مردم را درگیر تنش های داخلی می کردند و همه این نازلالی ها با هدایت های رهبری و حضور مردم خنثی گشت.
مهندس حیدری افزود: در زمان جنگ نیز تحریم بودیم و حتی تعداد تیرها و خمپاره ها و گلوله های ما نیز محدود و سهمیه بندی بود و ما بایستی با محاسبه کامل و دقیق شلیک میکردیم، پیروزی ما در جنگ تحمیلی سلاح و مهمات نبود بلکه ایثار و همراهی مردم در کنار رهبری امام بود و واقعا بقول فرمایش حضرت امام (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.
رحیم حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: در جبهه فقط نظامیان نبودند که درگیر جنگ بودند بلکه در پشت جبهه نیز مردم عادی، کسبه و کشاورزان و……همیشه گوش به رادیو بودند که از اوضاع عملیات ها و جنگ مطلع باشند این یعنی دل آنها با جنگ بود.
وی در پایان با بیان اینکه دل خوشی ما به رهبری و مردم می باشد با چاشنی همراهی و همدلی که باید آنرا تقویت کنیم، یادآور شد: در بحث برجام نیز کار کشور به جایی رسیده بود که ایران را بعنوان آشوبگر بین المللی معرفی کرده بودند و زیر بند 7 منشور سازمان ملل رفته بود که توانستیم این فضا را توسط برجام بشکنیم.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد