×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  سه شنبه - 11 اردیبهشت - 1403
false
true
آمادگی سپاه گیلان برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد

به گزارش «گیل بان»، سردار محمد عبدالله‌پور امشب در مراسم افتتاح پروژه آب‌رسانی روستای شیرآباد بخش حویق شهرستان تالش اظهار داشت: انقلاب ما برگرفته از اسلام است و اگر فداکاری‌های حضرت زهرا (س) نبود امروز اسلام و انقلابی نیز نبود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شرایط جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب کشورهایی مانند آمریکا و شوروی به دنبال سلطه‌گری بودند و سایر کشورها نیز سلطه آن‌ها را می‌پذیرفتند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در جهان ایجاد کرد ابراز داشت: امام خمینی (ره) با قیام خود این نکته را به جهانیان رساندند که انقلاب اسلامی شکل گرفته است تا در مقابل نظام‌های سلطه‌گر ایستادگی و مقاومت کند.

وی با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت به رهبری ایران ایجاد و روز به روز گسترده‌تر شد خاطرنشان کرد: 40 سال است که کشورهایی مانند آمریکا، اسرائیل، کشورهای اروپایی و شیوخ عرب به ایران فشار می‌آورند تا مقاومت خود را کنار بگذارد اما ایران به عنوان کشوری که در راس جبهه مقاومت قرار دارد در مقابل آنان ایستادگی می‌کند.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی خودشان به این نکته اعتراف کرده‌اند که ایران با مقاومتش توانسته در مقابل آنان پیروز شود تصریح کرد: امام راحل به ما آموخت که اگر در مقابل سلطه‌گران ایستادگی کنیم پیروزیم و اگر از آن‌ها بترسیم در مقابلشان شکست می‌خوریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی ابراز داشت: تمام کشورهای جهان از رویایی با آمریکا هراس دارند اما کشور ما کشوری است که ملوانان آن را در خلیج فارس دستگیر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها پس از دستگیری ملوانانشان ایران را با 18 فروند هواپیما و ناو‌های جنگی تهدید کرده بودند اما با یک نهیب از سوی سپاه پاسداران ترسیده و عقب‌نشینی کردند.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ناامید کردن جوانان ایرانی هستند اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بگویند جمهوری اسلامی توانایی رسیدگی به وضعیت زندگی مردم را ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جبهه‌های بین‌المللی در مقابل کشورهای استکباری عنوان داشت: دشمن امروز به دنبال آن است تا کشور ما را از نظر اقتصادی مورد هجوم قرار دهد و راه‌حل مقابله با این اقدام دشمنان این است که همانند بسیجیان درکنار مردم باشیم و به آنان خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه حل شدن تمام مشکلات کشور توسط دولت امکان‌پذیر نیست خاطرنشان کرد: در حال حاضر درآمد حاصل از فروش نفت به طور کامل صرف پرداخت هزینه‌های دولت می‌شود و دیگر درآمدی برای سازندگی باقی نمی‌ماند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به ظرفیت موجود در روستای شیرآباد بخش حریق شهرستان تالش گفت: در این روستا امکان ایجاد صد‌ها شغل وجود دارد به شرط آنکه به دنبال ایجاد تولیدات روستایی باشیم و با توسعه زیرساخت‌ها، صنایعی مانند گردشگری را توسعه دهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه سپاه به دنبال آن است تا دهستان حویق را به یک دهستان نمونه تبدیل کند اظهار داشت: در تلاش هستیم تا این دهستان را در حوزه‌های اشتغال، سبک زندگی ایرانی اسلامی و بهداشت و درمان به یک روستای نمونه تبدیل کنیم.

وی با اشاره به آمادگی سپاه قدس گیلان برای ساخت واحد‌های مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد که فاقد مسکن هستند ابراز داشت: ما هزینه ساخت خانه برای تمام مددجویان فاقد خانه کمیته امداد در گیلان را تقبل می‌کنیم تا هیچ‌کدام از آن‌ها بی‌خانه نباشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true