×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  دوشنبه - 17 اردیبهشت - 1403
false
true
۱۴۹ هزار عدد مواد محترقه در شهرهای گیلان کشف و ضبط شد

به گزارش «گیل بان»، ۱۴۹ هزار عدد انواع مواد محترقه در سه شهر شفت، رضوانشهر و بندانزلی توسط مأموران نیروی انتظامی این شهرستان ها کشف و ضبط شد.

کشف بیش از ۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در شفت

فرمانده انتظامی شفت در این باره گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد و مقابله با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ علی صداقت با اشاره به اینکه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی موادمحترقه در یکی از روستاهای شهرستان رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار دادند، افزود: در بازرسی از این محل فروشنده ۳۹ ساله دستگیر و ۱۰ هزار و ۴۲۲ عدد انواع موادمحترقه قاچاق، کشف و ضبط شد.

کشف بیش از ۷۹ هزار موادمحترقه غیرمجاز در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی با بیان اینکه در پی کسب گزارش مردمی مبنی بر ورود و توزیع مواد محترقه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، اظهار کرد: با دستگیری و بازرسی از منزل مسکونی این متهم ۷۹ هزار و ۲۹۸ عدد موادمحترقه غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ مجید حسینی با تأکید بر برخورد جدی پلیس با قاچاق کالا و ارز و معرفی متهم به مراجع قضایی، از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک مربوط به تهیه و توزیع مواد محترقه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کشف ۶۰ هزار عدد موادمحترقه در رضوانشهر

فرمانده انتظامی رضوانشهر نیز در این رابطه اظهار کرد: در آستانه روزهای پایانی سال و با توجه به اهمیت تأمین سلامتی و ایجاد نشاط اجتماعی و امنیت بهاری برای شهروندان عزیز، طرح مقابله با عاملان تهیه و توزیع موادمحترقه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رضا کوهستانی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با تشکیل دو تیم عملیاتی تحقیقات گسترده خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در این عملیات ضربتی، مراکز اصلی نگهداری و توزیع موادمحترقه قاچاق را در بخش پره سرشهرستان رضوانشهر شناسایی و تحت نظر قرارداده و موفق به ۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق، یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ و یک دستگاه سواری پراید که در حال حمل موادمحترقه بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی رضوانشهر خاطرنشان کرد:براساس نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۲۶۰ میلیون ریال برآورد شده و در این راستا سه متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا و تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد