×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 30 اردیبهشت - 1403
false
true
چهارشنبه آخر سال در گیلان با ۶۹ مصدوم به پایان رسید/ ترقه و فشفشه؛ آسیب زاترین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ دکتر پیمان اسدی با اشاره به  آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ گیلان و آماده باش ۷۴ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای، گفت: چهارشنبه آخر سال در گیلان ۶۹ مصدوم برجا گذاشت که از این تعداد ۴۷ مرد و ۲۲ نفر زن بودند.

وی با بیان اینکه بیشترین نواحی آسیب دست و چشم بود، یادآور شد: آسیب های این نواحی شامل سوختگی، خراشیدگی و بریدگی بوده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان، بیشترین رده سنی را ۱۰ تا ۲۰ سال عنوان کرد و گفت: تعداد ۱۹ نفر رده سنی ۱۰ تا ۲۰ سال و ۱۴ نفر در رده سنی بالای ۵۰ سال دچار بیشترین آسیب شده اند.

اسدی، به افزایش یک درصدی آمار مصدومان چهارشنبه آخرسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: ترقه و فشفشه بیشترین آسیب های حوادث چهارشنبه آخر سال را رقم زد.

وی ادامه داد: بیمارستان امیرالمومنین رشت با ۱۴ نفر مراجعه و بیمارستان ولایت رشت با ۱۲ نفر مراجعه بیشترین مراجعین مصدومین چهارشنبه آخر سال را داشتند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان یادآور شد: سال گذشته تعداد ۶۸ نفر(۵۰ مرد و ۱۸ زن) بر اثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال به بیمارستان های استان گیلان مراجعه کرده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد