×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 30 اردیبهشت - 1403
false
true
پاسخ به شبهات در فضای مجازی مصداق امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گیل بان»؛ حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی بعد از ظهر پنج‌شنبه در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره استانی رسانه‌ای حبیب در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه مهمترین مأموریت جوانان انقلابی جهاد تبیین است، گفت: جهاد تبیین یک پدیده اقتصادی، تشکیلاتی نیست بلکه وظیفه جوانان مؤمن انقلابی است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مبانی اندیشه ناب اسلام یکی از حوزه‌های جهاد تبیین است، بیان کرد: اسلام مدنظر امام راحل منظور رهبری بوده که همان اسلام انقلابی است.

وی با بیان اینکه بر اساس بیانات رهبری حرکت جهادی باید با هدف مبارزه با دشمن انجام شود، افزود: وظیفه قطعی و فوری جوانان انقلابی در این برهه زمانی عمل به جهاد تبیین است.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به اینکه مصداق امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی کامنت گذاری است، بیان کرد: پاسخ دادن به ضد انقلاب نوعی جهاد تبیین بوده و ربطی به بودجه‌های دولتی ندارد و یک کار همگانی است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: حضور مؤثر و آگاهانه جوانان مؤمن و انقلابی و پاسخ به شبهات دشمنان وظیفه شرعی و در راستای عمل به منویات رهبری است.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد