×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  چهارشنبه - 26 اردیبهشت - 1403
false
true
نمایشگاه «ادوات کشاورزی و صنایع دام و طیور» در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش «گیل بان» عبدالله سلمانی‌زاده اظهار داشت:‌ دوازدهمین نمایشگاه ادوات کشاورزی به همراه صنایع مربوط به تولید دام و طیور از امروز 29 خرداد با حضور استاندار گیلان کار خود را در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان آغاز می‌کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره از نمایشگاه‌های ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی به همراه صنعت دام و طیور رأس ساعت 18 امروز با حضور استاندار گیلان برگزار خواهد شد.

سلمانی‌زاده با تاکید بر اینکه این نمایشگاه به‌مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی رشت دایر است افزود: 50 واحد تولیدی از سراسر کشور در دوازدهمین دوره نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات،‌ ادوات کشاورزی و صنایع مربوط به دام و طیور گیلان حضور دارند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های مختلف کشور حضور دارند گفت:‌ به جز گیلان این شرکت‌ها از استان‌هایی نظیر مازندران،‌ گلستان،‌ تهران،‌ اصفهان،‌ زنجان و اردبیل در این نمایشگاه حضور داشته و آخرین تولیدات خود را به نمایش می‌گذارند.

سلمانی‌زاده محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند را برشمرد و ابراز داشت:‌ این محصولات شامل ادوات و ماشین آلات کشاورزی،‌ تجهیزات مرغداری‌،‌ خوراک دام،‌ باسکول،‌ پرورش و توزیع مرغ،‌ صدف معدنی و داروهای دامپزشکی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در مورد اهداف برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه ادوات کشاورزی و دام و طیور عنوان کرد:‌ حمایت از تولیدات داخلی و رونق بازار محصولات و کالاهای ایرانی از اولویت اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ است.

وی با تاکید بر اینکه علاقمندان از امروز به‌مدت 4 روز می‌توانند در ساعات 16 الی 22 از دوازدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی و صنایع دام و طیور گیلان بازدید کنند گفت: محل‌ دایمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان تا اول تیرماه میزبان علاقمندان این حوزه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد