×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  یکشنبه - 16 اردیبهشت - 1403
false
true
نظام اسلامی نیازمند نیروهای کارآمد و متعهد است

به گزارش «گیل بان»، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار با دانشجویان و پرسنل دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: یکی از اهداف جامعه اسلامی ایستادگی در مقابل امپریالیسم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه بیانات امام خمینی(ره) راهکارهای مناسبی را برای ایستادگی در مقابل جهانخوران ارائه کرده است عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران از مظلومان حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها منتظر عدم موفقیت نظام اسلامی هستند خاطرنشان کرد: تحمیل تحریم‌های مختلف برای ایجاد انحراف در اهداف نظام اسلامی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نظام اسلامی نیازمند نیروهای کارآمد و متعهد است عنوان کرد: جمهوری اسلامی دارای پتانسیل بسیار زیادی از نظر نیروی انسانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه نبودن نیروهای مجاهد باعث می‌شود تا انقلاب از اهداف خود فاصله بگیرد افزود: قبل از خودساختگی باید بصیرت و آگاهی را افزایش داد.

فلاحتی با بیان اینکه بصیرت باعث رشد جامعه اسلامی در تمامی زمینه‌ها می‌شود اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام بدترین حوداث، ناشی از نشناختن رهبران واقعی و بصیرت بود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه امام خامنه‌ای سپاه یکی از منابعی است که می‌تواند نیروی انسانی با بصیرت را برای نظام اسلامی تولید کند گفت: بصیرت و آگاهی می‌تواند جلوی تکرار حوادث تلخ برای جامعه اسلامی را بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد