×

منوی اصلی

ویژه های خبری

امروز  پنج شنبه - 20 اردیبهشت - 1403
false
true
مردمی بودن رمز پیروزی و صلابت سپاه است

به گزارش «گیل بان»، سرهنگ سید جعفر حسینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در لاهیجان با گرامیداشت فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: بالندگی و عزت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی وامدار نهضت الهی و عاشورایی امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به‌فرمان تاریخی و مدبرانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سپاه پاسداران گفت: دوم اردیبهشت‌ماه هرسال یادآور تشکیل نهادی مقدس است که حتی شنیدن نام آن لرزه بر اندام استکبار جهانی و تمامی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌اندازد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لاهیجان با بیان اینکه فرهنگ غنی و اصیل پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی، ریشه‌ای دیرینه در نهضت عاشورا و پیوندی ناگسستنی با ایثار و شهادت‌طلبی دارد افزود: پاسداری از ارزش‌های والا و دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی و حمایت قاطع از ولایت‌فقیه، رسالتی الهی بر دوش همه آحاد ملت ایران است.

حسینی با اذعان بر اینکه مفتخریم که رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی لباس مقدس پاسداری از اسلام و انقلاب را بر تن دارند بیان کرد: جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و آوردگاه‌های مختلف در تاریخ نظام، همواره شاهد حضور شجاعانه، قدرتمندانه و حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای در دفاع از حق علیه باطل بوده‌اند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی بصیر، ثابت‌قدم، مستقل، خودکفا، تأثیرگذار و برخاسته از بطن ملت است تصریح کرد: سپاه از مردم و برای مردم است، پاسداران انقلاب از پاک‌ترین و مخلص‌ترین فرزندان همین کشورند و مردمی بودن و مردمی ماندن رمز پیروزی و صلابت آن است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لاهیجان با اشاره به در پیش بودن اعیاد فرخنده ماه مبارک شعبان خاطرنشان کرد: مراسم‌های باشکوهی برای بزرگداشت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، امام زین‌العابدین (ع)، حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان و نیز جشن میلاد حضرت قائم (عج) با همکاری سپاه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

حسینی با اشاره به نام‌گذاری سال 1397 به نام «حمایت از کالای ایرانی» افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون همیشه به‌عنوان نهادی خدمتگزار و توانمند یاریگر تمامی افراد، نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور در مسیر پیشبرد مطلوب‌تر اهداف انقلاب خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد